رسیدگی به ۱۰۶۳۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۶۳۰ پرونده در این کمیسیون در سال گذشته رسیدگی شد، گفت: در این کمیسیون حدود ۱۳ هزار و ۹۷۵ رأی صادر شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رسیدگی به ۱۰۶۳۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قم
شناسه : 69935 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به عملکرد کمیسیون‌های ماده صد و وضعیت تخلفات ساختمانی اظهار داشت: این کمیسیون در سال ۱۴۰۱ عملکرد خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است و حدود ۶۰۰ جلسه کمیسیون ماده صد برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۶۳۰ پرونده در این کمیسیون در سال گذشته رسیدگی شد، ابراز کرد: این درحالی‌که بود که در سال ۱۴۰۰ به ۹ هزار و ۴۱۹ پرونده در کمیسیون‌های ماده صد رسیدگی شده بود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: این آمار به این معنی نیست که تخلف در شهر بیشتر شده، بلکه قسمتی از آن ناشی از پشتکار مناطق شهرداری قم در احصای تخلفات حتی از سال‌های گذشته است.

وی با تأکید بر اینکه در کمیسیون‌های ماده صد در سال گذشته حدود ۱۳ هزار و ۹۷۵ رأی صادرشده است، اضافه کرد: از این آرا ۶ هزار رأی بدوی بوده است.

متین‌فر اجرای قانون بند «ت» تبصره ۶ در سال جاری را موردتوجه قرار داد و افزود: با این قانون امسال حجم قابل‌توجهی از پرونده‌های بلاتکلیف چندساله تعیین تکلیف می‌شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.