ضرورت یکسان‌سازی شکلی غرفه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم بر ضرورت یکسان‌سازی شکلی غرفه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر قم تأکید کرد و گفت: باید از تجربیات در میدان مطهری در ساماندهی کیوسک‌ها و غرفه‌ها استفاده کنیم، حتی برخی از سازمان‌ها کیوسک مربوط به خود را از میدان مطهری جمع کردند و همدلی خوبی شکل گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت یکسان‌سازی شکلی غرفه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر قم
شناسه : 69840 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: از ابتدای فعالیت در این منطقه، کار ساماندهی و جمع‌آوری دکه‌ها و غرفه‌های فاقد مجوز به‌خصوص در میدان شهید مطهری و  پارکینگ شهر را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه همراهی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و سایر سازمان‌ها در ساماندهی دکه‌ها و غرفه‌ها در سطح مناطق اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: در بسیاری از کشورها و کلان‌شهرهای جهان نیز به این امر توجه می‌شود و دکه‌ها و غرفه‌ها در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، ساماندهی و مدیریت و نظارت می‌شوند.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در میدان شهید مطهری، عدم ساماندهی برخی از غرف است؛ البته در مورد میدان مطهری و برخی از واحدهای تجاری و غرف برای ساماندهی طرحی ارائه شد که هیچ‌یک از صاحبان واحدها زیر بار نمی‌رفتند.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا جلسه‌ای با مالکین برگزار و مشوق‌هایی را در نظر گرفته شد که تا حدی اقدامات خوبی شکل گرفت، عنوان کرد: باید از تجربیات در میدان مطهری در ساماندهی کیوسک‌ها و غرفه‌ها استفاده کنیم، حتی برخی از سازمان‌ها کیوسک مربوط به خود را از میدان مطهری جمع کردند و همدلی خوبی شکل گرفت.

رمضانی خاطرنشان کرد: ساماندهی و زیباسازی اهمیت زیادی دارد و یک‌شکل شدن غرف نیز می‌تواند برای فعالان در این زمینه دارای جذابیت باشد، امروز فضای زیبایی پشت مترو شکل‌گرفته است و ساماندهی خوبی را شاهد هستیم.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.