تشریح برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دهه کرامت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در دهه کرامت پرداخت و گفت: اکران فیلم‌های سینمایی با موضوع رضوی، برگزاری دومین جشنواره خوشنویسی «کرامت»، مشارکت در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «مستوره»، برگزاری همایش بزرگ مد و لباس و تجلیل از برتران این عرصه در قم از جمله برنامه‌های اداره‌کل ارشاد در دهه کرامت است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دهه کرامت
شناسه : 69135 | انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، امیرعلی عموزاده ضمن تبریک ایام مسعود و مبارک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) و حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام)، در خصوص برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ایام دهه کرامت اظهار داشت: هماهنگی با مالکان فیلم‌ها و سینماهای استان جهت اکران فیلم‌های سینمایی تولید شده با موضوعات رضوی و مرتبط با دهه کرامت و تقدیر از بعضی فیلم‌سازانی که با موضوعات اعلام شده تولیدات مرتبطی داشته‌اند یا در آن مشارکت نموده‌اند از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌ریزی و حمایت جهت نشر نماهنگ و فیلم‌های کوتاه ساخته شده با موضوعات ذکر شده در فضای مجازی و برگزاری جشنواره و مسابقه آثار با موضوعات مورد نظر در بخش‌های عکس، فیلم‌نامه و فیلم‌های کوتاه (شامل فیلم‌های تولید شده با تلفن همراه) در بین نوجوانان و جوانان و تقدیر از آثار برتر نیز از دیگر برنامه‌های ما در معاونت هنری سینمایی سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین به مشارکت در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «مستوره» اشاره کرد و گفت: همچنین این اداره‌کل از برگزاری دومین جشنواره خوشنویسی «کرامت» حمایت کرده و در برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و خوشنویسی «کرامت» در نگارخانه اشراق به همراه انجمن خوشنویسان استان و معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی مشارکت داشته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: ویژه برنامه‌ای نیز با حضور مردم عزیز قم تدارک دیده‌ایم که شامگاه دوم خرداد در میدان آستانه برگزار و طی آن گروه‌های هنری در قالب‌های سرود و نمایش و تواشیح و … به اجرای زنده برای همشهریان خواهند پرداخت.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ مد و لباس و تجلیل از برتران این عرصه در قم نیز از برنامه‌های شاخص این اداره‌کل در دهه کرامت بود.

خاطرنشان می‌شود مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، جشن ویژه ایتام و کودکان توانخواه، اجرای نمایش ویژه بانوان و دختران قمی و راه‌اندازی کارگاه تولید روپوش مضجع شریف رضوی از دیگر برنامه‌های اعلام شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دهه کرامت است.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.