پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پی درگذشت پدر شهیدان عابدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی درگذشت پدر سردار شهید جواد عابدی از فرماندهان لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب در دوران دفاع مقدس و شهید علی عابدی را تسلیت گفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پی درگذشت پدر شهیدان عابدی
شناسه : 69126 | انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان علی و جواد عابدی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت «حاج ابوالقاسم عابدی» پدر شهیدان بزرگوار سردار «جواد» و «علی عابدی» موجب تألم و تأثر دلدادگان به مسیر گوهربار انقلاب اسلامی شد؛ مردی که عمر ارزشمند خود را در خدمت به اعتلای ایران عزیز و در تقویت جبهه انقلاب اسلامی، چه در دوران مبارزات سیاسی علیه رژیم طاغوت، چه در سال‌های دفاع مقدس و چه در دوران‌های بعد از آن، به کار بست و همواره با صبوری، اخلاص و مجاهدت در این عرصه نورانی حضور موثر داشت؛ بدون شک پرونده درخشان این مجاهد انقلابی با سابقه طلایی خدمت مداوم ِ به دین، ولایت، مردم، کشور و آزادگی امروز در محضر رسول‌الله(صل‌الله‌علیه‌وآله) سند رستگاری این مجاهد انقلابی خواهد بود؛ مردی که ضمن تقدیم دو شهید، دیگر فرزندانش را نیز در مسیر جبهه‌های حق علیه باطل حمایت و تربیت نموده و خود نیز به‌طور مستمر و در همه برهه‌های تاریخی در مسیر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) گام برداشته بود؛ اینجانب ضمن عرض تسلیت به علاقه‌مندان مسیر انقلاب عزیز اسلامی و خانواده و وابستگان ایشان، علو درجات برای این عزیز ارزشمند را از خدای قادر متعال مسئلت دارم.

امیرعلی عموزاده

خاطرنشان می‌شود حاج «ابوالقاسم عابدی» پدر شهیدان «سردار جواد و علی عابدی» ۳۱ اردیبهشت ماه در سن ۸۵ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

سردار شهید جواد عابدی فرمانده تیپ۲ لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام در سال ۱۳۴۰ در قم به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در شلمچه به شهادت رسید.

شهید علی عابدی نیز در تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۴۴ در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود. او در سن ۲۲ سالگی در تاریخ هفتم تیرماه سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت ترکش در شلمچه به مقام شهادت رسید

نوشته های مشابه
ضرورت رفع چالش‌های تقنینی مدیریت شهری
استقرار تیم بازرسی شهرداری قم در مناطق شهری
افزایش ۷۵درصدی بودجه عمرانی در پردیسان
انجمن ادبی «ماها» اعلام موجودیت کرد
برگزاری تور گردشگری روایت پیشرفت با حضور مدیران روابط عمومی استان قم
پیشرفت‌های قم در سال‌های اخیر زبانزد است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.