۲۰ مجموعه بازی در شهربازی معارفی قم آماده‌سازی می‌شود

مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان قم گفت: ۲۰ مجموعه بازی و ۱۴۰ اسباب‌بازی در شهربازی معارفی قم آماده‌سازی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۰ مجموعه بازی در شهربازی معارفی قم آماده‌سازی می‌شود
شناسه : 69036 | انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد بهشتی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بزرگ شهربازی معارفی، اظهار داشت: ایده احداث این شهربازی برای نخستین بار از سوی کانون فرهنگی هنری تبیان ارائه و با مشارکت شهرداری قم روند اجرایی آن کلید خورد.

وی با بیان اینکه این پروژه اواسط سال ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد، افزود: روند پروژه شهربازی معارفی با پیشرفت خوبی ادامه دارد و با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود فاز دو معماری نیز آماده‌شده و وارد فاز دو معماری و نازک‌کاری و تأسیسات خواهیم شد.

مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان عنوان کرد: این پروژه نخستین و بزرگ‌ترین پروژه شهربازی معارفی کشور بوده که در قم انجام می‌شود و نمونه آن را در کشور نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: فقط برای مدت کوتاه دو ساله در آستان قدس رضوی توانستیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و تقریباً در بیست‌ویک‌ماه حضور در آستان قدس رضوی، میزبان حدود سه و نیم میلیون نفر از مردم بودیم.

بهشتی در مورد مجموعه بازی‌ها در این پروژه گفت: حدود ۱۸ تا ۲۰ مجموعه بازی قرار است در این شهربازی اتفاق بیفتد که در حدود ۱۴۰ اسباب‌بازی در سالن پیاده می‌شود.

وی اضافه کرد: این بازی‌ها برای آن است که مفاهیم شهروندی و اجتماعی و آموزه‌های فرهنگی، قرآنی و داستان‌های ایرانی و اسلامی را به کودکان آموزش دهد.

مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی هنری تبیان، گروه سنی و جامعه مخاطب این شهربازی را از سه سال تا نوجوانان ۱۵ تا ۱۶ سال دانست و گفت: این مجموعه برای دختران و پسران آماده خدمت‌رسانی است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و بتوانیم تابستان سال آینده میزبان مردم قم باشیم.

وی تصریح کرد: این طرح توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان قم ثبت‌شده و مالکیت معنوی و طراحی این کار با این مجموعه است و با حمایت خوب شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.