احتمال ورود شهرک صاحب‌الزمان به محدوده شهری

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صاحب‌الزمان(عج) باتوجه به شرایط موجود می‌تواند به سمت‌وسویی برود که جزء محدوده شهر قم قرار گیرد، اما محله اسماعیل‌آباد باتوجه به سروسامان نگرفتن آن نیازمند تفکیک و انتقال به خارج محدوده را دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احتمال ورود شهرک صاحب‌الزمان به محدوده شهری
شناسه : 68897 | انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی به همراه زین‌العابدین قراچورلوی مدیر منطقه ۵ شهرداری قم، از روند پروژه‌ها، اقدامات و طرح‌های این منطقه شهری بازدید کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از بوستان انار واقع در جمکران، بوستان بانوان واقع در میدان ولی‌عصر(عج)، پروژه عمرانی تقاطع امام علی(ع) و شهید کلهر در میدان ولی‌عصر(عج)، طرح توسعه و تعریض خیابان شهید حاج رضایی و شیخ حسن مثله و تدقیق شوارع جمکران و طرح مثلث واقع در پیامبر اعظم(ص) بازدید کرد.

امیرآبادی در حاشیه این بازدید درباره ناتمام ماندن تعدادی از این طرح‌ها گفت: برخی اختلافات سبب کند شدن این طرح‌ها شده که با پیگیری‌های لازم درخواست مجوز از مسئولین مربوطه اتخاذشده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرک صاحب‌الزمان(عج) باتوجه به شرایط موجود می‌تواند به سمت و سویی برود که جزء محدوده شهر قم قرار گیرد، اما محله اسماعیل‌آباد باتوجه به سروسامان نگرفتن آن نیازمند تفکیک و انتقال به خارج محدوده را دارد.

وی با اشاره به وجود بازار مبل و صنعت چوب در این منطقه گفت: پیشرفت چشمگیر و ساخت‌وسازهای تجاری در این منطقه سبب رونق این صنعت شده که حمایت مسئولین می‌تواند سبب پیشرفت اقتصادی در شهر قم باشد.

امیرآبادی در ادامه با اشاره به مشکلات پروژه شهید سلیمانی گفت: پس از بازدید از این پروژه و پیگیری‌های لازم مقرر شد که ۳۰ درصد سهم این پروژه از بانک ملی و ۳۰ درصد دیگر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور تأمین و طی هفته جاری به پیمانکار پرداخت شود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.