لزوم حمایت مدیریت استان برای تأمین تجهیزات آتش‌نشانان

نائب رئیس شورای شهر قم، حمایت مدیریت استان از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برای تأمین تجهیزات و امکانات را ضروری دانست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم حمایت مدیریت استان برای تأمین تجهیزات آتش‌نشانان
شناسه : 68882 | انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمود مسگری در هشتادوهفتمین جلسه رسمی و علنی که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، آتش‌سوزی گسترده در قنوات را موردتوجه قرار داد و افزود: متأسفانه در این حادثه دو کودک خردسال و یک جوان ۱۸ ساله جان‌باخته و چندین نفر به‌صورت سرپایی توسط عوامل امدادی مداوا شدند.

وی با تقدیر ویژه از نیروی خدوم و جان‌برکف سازمان آتش‌نشانی قم، مطرح کرد: با اینکه حوزه عملیاتی وقوع حادثه خارج از محدوده شهری بوده است، اما بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور و اهمیت نجات جان شهروندان، عوامل آتش‌نشانی در این عملیات حاضر و خدمات‌رسانی را انجام دادند.

نائب رئیس شورای شهر قم ادامه داد: ذیل این حادثه و حوادث سنوات قبل که با حضور به‌موقع و کار دقیق عوامل آتش‌نشانی، بسیاری از حوادث خوشبختانه رفع شده است، نگاه ویژه مدیریت استان به این سازمان را طلب می‌کند.

مسگری اضافه کرد: ازجمله در زمینه منابع مالی و خرید تجهیزات به‌عنوان ابزار مهمی که این عزیزان در انجام وظایف لازم دارند باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گرفته و به دلیل هزینه‌های بالای خرید و نگهداری، مدیریت شهری باید حمایت شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.