معارضات تأسیساتی از دلایل تأخیر در اجرای پروژه نماز قم

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز گفت: کابل مخابرات بلوار جمهوری، لوله‌های آب ۴۰۰ و ۲۰۰، برق فشارقوی، لوله گاز و ... از جمله معارضات تأسیساتی بوده که در مجموع، ۶ ماه پروژه را به تأخیر انداختند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معارضات تأسیساتی از دلایل تأخیر در اجرای پروژه نماز قم
شناسه : 68663 | انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدعلی کلهر در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، با اشاره به اینکه روگذر، زیرگذار و میدان همسطح این پروژه از اواخر سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: قرارداد این پروژه ۷۰ میلیارد تومان بوده که ۶۰ میلیارد تومان نیز تعدیل پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز این پروژه تقریباً قابل بهره‌برداری است، یادآور شد: در حال حاضر برخی از موارد تکمیلی در این پروژه در حال اجراست.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز افزود: در این پروژه شاهد روگذری به طول ۴۵۰ متر، زیرگذری به طول ۵۵۰ متر و میدان به قطر ۷۰ متر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه چهار دستگاه پل در سطح صفر قرار دارد، ابراز کرد: تملکات این پروژه در سال‌های گذشته انجام‌شده بود و بیشترین مشکل معارضات تأسیساتی بوده است.

کلهر از معارضات تأسیسات این پروژه یادکرد و گفت: کابل مخابرات بلوار جمهوری، لوله‌های آب ۴۰۰ و ۲۰۰، برق فشارقوی، لوله گاز و … ازجمله این معارضات تأسیساتی هستند که در مجموع ۶ ماه پروژه را به تأخیر انداختند.

وی، حجم آرماتور مصرفی در این پروژه را ۲ هزار تن برشمرد و اضافه کرد: در این پروژه ۱۷ هزار مترمکعب بتن‌ریزی و ۸۵ هزار مترمکعب خاک‌برداری انجام‌شده است.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.