در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

تولید ۱۳۰ فیلم در قم

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تولید ۱۳۰ فیلم کوتاه و نیمه بلند در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: پروژه‌های سینمایی استان از حالت بومی خارج شده و در سطح حرفه‌ای تولید می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تولید ۱۳۰ فیلم در قم
شناسه : 67872 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳   پرینت

محمد کاظم رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به سطح حرفه‌ای تولیدات سینمایی استان، اظهار کرد: پروژه‌های سینمایی استان از حالت بومی خارج شده و در سطح حرفه‌ای تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز بخشی از هنرمندان قم در پروژه‌های مطرح سینمایی فعالیت دارند و از توان و ظرفیت آنان در پروژه‌های ملی استفاده می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تأکید بر اینکه توسعه فیلمسازی در استان نیازمند حمایت همه دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: البته متولی اصلی این موضوع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سال گذشته با تلاش هنرمندان فیلمساز و حمایت مادی و معنوی این اداره‌کل، ۱۳۰ فیلم کوتاه و نیمه بلند تولید شده است.

رضوانی افزود: در بخشی از این پروژه‌ها که با موضوعات اجتماعی ساخته می‌شود، شاهد حضور و نقش‌آفرینی هنرمندان مطرح کشور هستیم.

وی افزود: بضاعت ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تمام قد در اختیار و خدمت هنرمندان و فعالان عرصه سینماست.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری جشنواره‌های سینمایی در سال گذشته، گفت: امسال نیز دومین جشنواره مهر سینمای ایران در قم برگزار خواهد شد و اداره سینمایی فعالیت‌های هنرمندان و فعالان سینمایی استان را برای تجلیل در این آیین رصد می‌کند.

رضوانی، همچنین در خصوص حمایت از فیلمسازان و مؤسسات سینمایی نیز عنوان کرد: بعضی از پروژه‌های سینمایی که با موضوعات مورد نظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید می‌شود به طور مستقیم از امکانات این اداره‌کل حمایت می‌شوند.

وی افزود: بعضی از هنرمندان و فعالان سینمایی استان نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه برخوردار شدند و از مؤسسات فیلمسازی و انجمن سینمای جوانان استان نیز در قالب تفاهم‌نامه‌ها حمایت شده است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.