یادمان شهید گمنام پردیسان به‌زودی تکمیل می‌شود

شهردار قم از تسریع در تکمیل المان یادمان شهید گمنام مسجد جامع پردیسان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
یادمان شهید گمنام پردیسان به‌زودی تکمیل می‌شود
شناسه : 67818 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سقائیان‌نژاد در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی امام‌جمعه پردیسان، اظهار داشت: رفع مشکلات مسجد جامع پردیسان ازجمله دغدغه‌های شهرداری است و در این سال‌ها تلاش کرده در حد توان همکاری مناسبی با این مجموعه داشته باشد.

وی یکی از مشکلات مسجد جامع را نبود آسفالت برای محوطه‌سازی دانست و ابراز کرد: شهرداری آمادگی دارد در صورت تأمین قیر و یا ردیف بودجه‌ای از سازمان برنامه‌وبودجه استان، در این زمینه کمک‌های لازم را انجام دهد.

شهردار قم مطرح کرد: یکی از بخش‌های همکاری شهرداری با مسجد جامع پردیسان، تکمیل المان یادمان شهید گمنام دفن شده در این مجموعه بوده که به‌زودی این طرح تکمیل می‌شود.

وی بر آمادگی شهرداری قم برای همراهی و پیگیری مشکلات مسجد جامع پردیسان تأکید کرد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی با تقدیر از همکاری مناسب شهرداری قم به ویژه منطقه هشت، اظهار داشت: در مناسبت‌های مختلف، عوامل این منطقه شهری همیار و همکار عوامل اجرایی ستاد اقامه نماز پردیسان بودند تا برگزاری مراسم با وضعیت بهتری برگزار شود.

وی با بیان اینکه مسجد جامع و مصلای پردیسان در صورت تکمیل در ۱۰۰ هزار مترمربع اجرایی می‌شود، ابراز کرد: ۲۰ هزار مترمربع مربوط به مسجد و مابقی برای مسائل پیرامونی ازجمله کتابخانه، مراکز فرهنگی، کانون‌های اجتماعی و… در نظر گرفته خواهد شد.

امام‌جمعه پردیسان با تأکید بر اینکه حدود ۳۳۰ هزار نفر در پردیسان ساکن هستند، تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، باید پیش‌بینی حضور حدود ۵۰۰ هزار نفری در پردیسان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه زیرساخت‌های مناسبی در پردیسان وجود ندارد، مطرح کرد: مصلای پردیسان ردیف بودجه استانی و ملی ندارد که به دنبال اختصاص منابعی برای پیشبرد طرح‌ها در این پروژه کلان هستیم.

حامدی اضافه کرد: شهرداری در بخش‌های مختلفی با مجموعه مسجد جامع همکاری داشته و دارد و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.