عملیات بهسازی مسیر ریل‌های جمع‌آوری‌شده قم آغاز می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: از اواسط اردیبهشت‌ماه شروع کار عمرانی و بهسازی محور ریل‌های جمع‌آوری‌شده از انتهای مصلای قدس تا عماریاسر و بعدازآن به‌صورت فاز به فاز آغاز می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملیات بهسازی مسیر ریل‌های جمع‌آوری‌شده قم آغاز می‌شود
شناسه : 67337 | انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت جمع‌آوری ریل‌های متروکه و اجرای طرح‌های جایگزین برای آن‌ها اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم، جمع‌آوری ریل‌های متروکه از سطح شهر بود که سال گذشته با انجام دو قرارداد در یک مرحله جمع‌آوری ریل‌ها و پابندها در مرحله بعد خاک‌برداری‌ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای این پروژه طراحی فاز یک و دو انجام‌شده است، ابراز کرد: در بودجه سال جاری حدود ۵۰ میلیارد تومان برای روسازی و بهسازی این مسیر در نظر گرفته‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: مطالعات اولیه ترافیکی این محور در سال گذشته انجام و مقرر شد که محور به‌صورت فضای سبز شهری با مسیرهای ویژه پیاده و دوچرخه طراحی و اجرا شود تا فضای شهر مناسبی برای شهروندان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بعد از اخذ مصوبات و ارائه اسناد مناقصه، به‌زودی پیمانکار این پروژه مشخص می‌شود، تصریح کرد: از اواسط اردیبهشت‌ماه شروع کار عمرانی و بهسازی این محور از انتهای مصلی قدس تا عماریاسر و بعدازآن به‌صورت فاز به فاز آغاز می‌شود تا بتوانیم فضای سبز مناسبی برای شهروندان داشته باشیم.

نوشته های مشابه
بدرقه باشکوه شهدای خدمت در قم
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.