برگزاری نخستین کارگاه آموزشی عوامل اجرایی پسماند منطقه یک قم

نخستین کارگاه آموزشی عوامل اجرایی پسماند منطقه یک شهرداری قم ذیل ماده ۵ قانون مدیریت پسماند برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی عوامل اجرایی پسماند منطقه یک قم
شناسه : 67324 | انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه تقدیر از عوامل اجرایی نخستین کارگاه آموزشی عوامل اجرایی پسماند منطقه یک ذیل ماده ۵ قانون مدیریت پسماند با حضور رضاخانی مدیر منطقه یک شهرداری قم برگزار شد.

این دوره آموزشی نخستین دوره در بین مناطق شهری بوده که با حضور ۲۵۰ نفر از عوامل پاکبان و پیک بهداشت با مشارکت مرکز بهداشت استان برگزار شد که عوامل حوزه پسماند ۶ ساعت آموزش به‌صورت ۴ ساعت نظری و ۲ ساعت عملی آموزش دیده‌اند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم در این جلسه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری این دوره آموزشی، اظهار داشت: شهرداری با حجم بالای فعالیت، در حوزه‌های مختلف ستادی و عملیاتی نیاز به ارتقای کیفی و آموزشی داشته و طبیعتاً آموزش‌های مختلف سبب اثرگذاری و کارایی بیشتر از نظر کیفی و کمی می‌شود.

مجید محمدرضاخانی یکی از ویژگی‌های برگزاری دوره‌های مختلف برای رده‌های مختلف شهرداری را نشان‌دهنده توجه به همه پرسنل همکار دانست و ابراز کرد: این ارتباط بین کارگر و کارفرما سبب دیده شدن و در نتیجه ارتقای روحی پرسنل می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای ادامه رشد دانشی مجموعه شهرداری به‌ویژه در حوزه خدمات شهری مهم است، افزود: این دوره‌های آموزشی باید با عناوین مختلف دنبال شود و می‌توان در قالب‌های بروشور، جزوه، غیرحضوری و… برای ارتقای ایمنی، سلامت، بهداشت و… پرسنل دنبال شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: بازخورد گیری این دوره‌ها باید موردتوجه قرار گرفته و تأثیرگذاری آن نمود بیشتری داشته باشد و منطقه یک آماده برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای پرسنل و کارگران است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.