برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در قم

دبیر ستاد نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم از برگزاری برنامه‌های ویژه در ۱۲ و ۱۳ فروردین با همکاری دستگاه‌های مختلف کمیته بوستان‌ها و حریم حرم قرارگاه ۱۹ دی استان قم خبرداد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در قم
شناسه : 66836 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجتبی بستان با اشاره به اینکه از ابتدای نوروز برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مختلفی در بوستان‌های قم اجرا می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان این برنامه‌ها تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت برنامه‌های ویژه‌ای برای همشهریان و زائرین و مسافرین گرامی خواهیم داشت، مطرح کرد: در این دو روز خانواده‌ها می‌توانند بعد از افطار در بوستان‌های شهری و منطقه‌ای حضور پیدا کرده و از ویژه برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری قم ادامه داد: آغاز برنامه‌های این دو روز با اقامه نماز مغرب و عشاء خواهد بود و در ادامه شاهد برپایی محفل قرآنی، ویژه برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اجرای سرود، اجرای نمایش خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در ۱۵ بوستان شهری و منطقه ای برگزار می گردد افزود: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه های مختلف کمیته بوستانها و حریم حرم قرارگاه ۱۹ دی از جمله سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)، قرارگاه ۱۹ دی،دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، نیروی انتظامی و .. برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.