کارگروه تخصصی رفع مشکلات منطقه ۵ شهر قم تشکیل شود

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: برای حل مشکلات سنواتی این منطقه نیاز به تشکیل کارگروهی تخصصی هستیم که بتوانیم با همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، زیرساخت و امورات زیربنایی این منطقه رفع شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگروه تخصصی رفع مشکلات منطقه ۵ شهر قم تشکیل شود
شناسه : 65842 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به بازدید مدیرکل و معاون بازرسی استان از پروژه‌های عمرانی و سطح منطقه پنج اظهار داشت: این بازدید میدانی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مردمی در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه املاک صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات منطقه بین دستگاهی بوده و برخی از آن‌ها اصلاً در حوزه فعالیتی شهرداری نیست، ابراز کرد: متأسفانه سودجویی مالکان عرصه‌های بزرگ، سبب بروز مشکلاتی برای مردم شده که در این زمینه نیازمند همراهی و همدلی بین دستگاهی برای رفع مشکلات مردم هستیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: برخی از پروژه‌ها مانند میدان حضرت ولیعصر(عج) به‌عنوان میدان اصلی این منطقه مورد بازدید قرار گرفت و گزارشی از اقدامات عمرانی، زیباسازی، فضای سبز و … آن ارائه و در حال حاضر پیمانکار این پروژه مشغول به فعالیت است.

وی با تأکید بر اینکه بوستان بانوان منطقه نیز مورد بازدید قرار گرفت، تصریح کرد: جلسه‌ای در انتهای بازدید به‌منظور ارائه مشکلات بین دستگاهی به‌ویژه در حوزه املاک برگزار شد که امیدواریم نتایج آن منجر به حل مشکلات مردم شود.

قراچورلوی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات سنواتی این منطقه نیاز به تشکیل کارگروهی تخصصی هستیم که بتوانیم با همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، زیرساخت و امورات زیربنایی این منطقه رفع شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.