پوشش رسانه‌ای نیمه شعبان توسط ۲۴ شبکه ملی و بین‌المللی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از راه‌اندازی موکب رسانه‌ای خبرداد و گفت: ۲۴ شبکه ملی و بین‌المللی برنامه‌های نیمه شعبان امسال قم را پوشش می‌دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پوشش رسانه‌ای نیمه شعبان توسط ۲۴ شبکه ملی و بین‌المللی
شناسه : 65627 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی در حوزه فضاسازی‌های شهر اقدامات موثری انجام داده است.

وی از انجام هماهنگی لازم با کلان‌شهرها یاد کرد و گفت: طی این هماهنگی‌ها مقرر شد، هشتک #روز_امید در سکوهای مختلف تبلیغات و اطلاع‌رسانی کل کشور دنبال شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی بوده که ابتکار قم زائر بدون لوگو و اسمی از شهرداری، مشکل پایگاه اطلاع‌رسانی قم را حل کرده است.

وی افزود: در این راستا مسافرین در محدوده ۱۵ کیلومتری شهر قم پیامکی دریافت خواهند کرد که در آن ضمن خوش‌آمدگویی لینک سایت قم زائر و مسیرهای تردد به زائرین ارسال خواهد شد.

کلانترزاده با اشاره به اینکه در سایت قم زائر اطلاعات کاملی وجود دارد، مطرح کرد: اسکان، کمیته‌های ۱۱ گانه، مسیرهای تردد، پارکینگ‌ها و … در این سایت وجود دارد.

وی با بیان اینکه چاپ بروشورها نیز انجام‌شده است، عنوان کرد: همچنین باتوجه به اینکه ۱۶ پارکینگ برای زائرین آماده‌شده، تعداد ۱۶ کارت با رنگ‌های مختلف نیز طراحی و چاپ‌شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از مشارکت در راه‌اندازی موکب رسانه‌ای خبرداد و گفت: همچنین ۲۴ شبکه ملی و بین‌المللی برنامه‌های نیمه شعبان امسال قم را پوشش می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طبق هماهنگی با اپلیکیشن نشان مقرر شد این اپلیکیشن هیچ مسیری از داخل شهر را به مسافران نمایش ندهد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.