پوشش رسانهای نیمه شعبان توسط ۲۴ شبکه ملی و بینالمللی
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی در حوزه فضاسازیهای شهر اقدامات موثری انجام داده است.
وی از انجام هماهنگی لازم با کلانشهرها یاد کرد و گفت: طی این هماهنگیها مقرر شد، هشتک #روز_امید در سکوهای مختلف تبلیغات و اطلاعرسانی کل کشور دنبال شود.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی بوده که ابتکار قم زائر بدون لوگو و اسمی از شهرداری، مشکل پایگاه اطلاعرسانی قم را حل کرده است.
وی افزود: در این راستا مسافرین در محدوده ۱۵ کیلومتری شهر قم پیامکی دریافت خواهند کرد که در آن ضمن خوشآمدگویی لینک سایت قم زائر و مسیرهای تردد به زائرین ارسال خواهد شد.
کلانترزاده با اشاره به اینکه در سایت قم زائر اطلاعات کاملی وجود دارد، مطرح کرد: اسکان، کمیتههای ۱۱ گانه، مسیرهای تردد، پارکینگها و … در این سایت وجود دارد.
وی با بیان اینکه چاپ بروشورها نیز انجامشده است، عنوان کرد: همچنین باتوجه به اینکه ۱۶ پارکینگ برای زائرین آمادهشده، تعداد ۱۶ کارت با رنگهای مختلف نیز طراحی و چاپشده است.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از مشارکت در راهاندازی موکب رسانهای خبرداد و گفت: همچنین ۲۴ شبکه ملی و بینالمللی برنامههای نیمه شعبان امسال قم را پوشش میدهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طبق هماهنگی با اپلیکیشن نشان مقرر شد این اپلیکیشن هیچ مسیری از داخل شهر را به مسافران نمایش ندهد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Sunday, 5 January , 2025