کارگاه‌ تصویرسازی رضوی برگزار شد

کارگاه سه روزه‌ تصویرسازی رضوی از سلسله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه‌ تصویرسازی رضوی برگزار شد
شناسه : 65562 | انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از حوزه هنری قم، کارگاه سه روزه‌ تصویرسازی رضوی از سلسله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی در جوار بارگاه امامزاده صالح(ع) برگزار شد.

پوریا اسراری، دبیر اجرایی کارگاه های تصویرسازی رضوی در تشریح هدف برگزاری این کارگاه گفت: کارگاه تصویرسازی، فرصتی را برای علاقه‌مندان این رشته  فراهم کرد تا با قدرت و توان علمی و حرفه‌ای بیشتری برای حضور در این جشنواره بزرگ آماده شوند.

وی با اعلام جزئیات برگزاری سلسله کارگاه‌های جشنواره گرافیک رضوی، گفت: جشنواره ملی گرافیک رضوی در چهار بخش پوستر، تصویر سازی، کتیبه پرچم و کارتون فعالیت دارد و هیئت هنر با کمک مراکز و بخش‌های‌های دیگر از روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه، کارگاه‌های آموزشی تصویرسازی را به مدت سه روز در جوار حرم مطهر امام زاده صالح(ع) برگزار کرد.

دبیر اجرایی کارگاه‌های تصویرسازی رضوی افزود: اواخر بهمن ماه امسال برای حضور علاقه‌مندان در این سلسله کارگاه‍‌های آموزشی، فراخوان داده شد، پس از اعلام فراخوان، ۱۸۰ نفر از هنرمندان درخواست حضور داشتند که در نهایت ۸۰ نفر انتخاب شدند.

اسراری افزود: در کارگاه‌های تصویرسازی که از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه تا جمعه ۱۲ اسفند، ده استاد صاحب‌نام رشته تصویرسازی با شرکت کنندگان در تعامل بودند تا به نسخه‌ای نهایی رسیده و در نهایت این عزیزان برای شرکت در جشنواره بزرگ رضوی که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود آمادگی لازم را داشته باشند.

وی درباره اساتید حاضر در این رویداد گفت: در این کارگاه‌های آموزشی اساتیدی همچون دکتر هاجر سلیمی نمین، مجید ذاکری، دکتر مصطفی گودرزی، حسام‌الدین طباطبایی، محمدحسین صلواتیان، سعید رزاقی، حسین یوزباشی ، میکائیل براتی و عرفان محمدی آذر حضور داشتند.

خاطرنشان می‌شود جشنواره ملی گرافیک رضوی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در چهار بخش پوستر، تصویرسازی، کارتون و پرچم و کتیبه برگزار می‌شود و هنرمندان گرافیست تا ۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت نمایند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.