استقبال از «خود خدا» در نمایشگاه کتاب دین

مسئول غرفه نشر معارف با اشاره به عرضه ۲۵۰ عنوان کتاب در غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب دین، گفت: جدیدترین کتاب این انتشارات با عنوان «خود خدا» در این نمایشگاه عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال از «خود خدا» در نمایشگاه کتاب دین
شناسه : 64696 | انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علیرضا رضایی مسئول غرفه نشر معارف در نمایشگاه کتاب دین، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: این انتشارات با ۲۵۰ عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب دین آمده که ۲۰ مورد از این کتب چاپ اولی است و جدیدترین کتاب با عنوان «خود خدا» در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب «خود خدا» مرتبط با زندگینامه رضا شاه است، گفت: در روی جلد این کتاب نوشته شده است که «مشاور مسئول امور اقتصادی آمریکا می‌گوید: رضا شاه در آخرین سال‌های سلطنتش چنین می‌نمود که نسبت به قدرت حالت جنون پیدا کرده بود و یکی از چاپلوسان پس از آنکه اقدامات حیرت انگیز شاه را یادآوری کرد، گفت: اعلی حضرتا، شما خیلی مقتدر و سایه خدا هستید، شاه کمی به فکر فرو رفت و با لحن جدی گفت: شاید خود خدا باشم.»

مسئول غرفه نشر معارف در نمایشگاه کتاب دین از کتب «ایران مقتدر» «راه و رسم عاشقی» و «مصاف» به‌عنوان دیگر تازه‌های نشر معارف نام برد و گفت: تلاش ما این است که بتوانیم نیازهای مخاطبان را شناسایی و بر اساس نیازها تولید و ارائه آثار را دنبال کنیم.

وی از ارائه ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف از سوی نشر معارف در نمایشگاه کتاب دین یاد کرد و گفت: امروز شاهد افزایش استقبال مخاطبان از غرفه انتشارات معارف هستیم.

رضایی تصریح کرد: دفتر انتشارات معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست که تا به امروز کتب‌های پرطرفداری را به چاپ رسانده است و از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «صعود چهل ساله» اشاره کرد، همچنین کتاب «علی از زبان علی» نیز به چاپ سی‌ام رسیده است و کتاب «حسین از زبان حسین» نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ماه در نمایشگاه دائمی استان قم آغاز به کار کرده و تا یکم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ هر روز میزبان مخاطبان است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.