نمایشگاه کتاب دین به رشد کیفی آثار دینی کمک می‌کند

مدیر انتشارات «جمال»، برپایی نمایشگاه کتاب دین را فرصتی برای ناشران و علاقه‌مندان به کتاب دانست و گفت: ناشران باید از فرصت نمایشگاه‌ها استفاده کرده و بهترین آثار خود را به مخاطبان ارائه کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه کتاب دین به رشد کیفی آثار دینی کمک می‌کند
شناسه : 64454 | انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی‌نسب با بیان اینکه انتشارات جمال با ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال به نمایشگاه کتاب دین آمده است، اظهار کرد: وقتی که ناشران درگیر نشر می‌شوند کمتر از بازار نشر آگاهی پیدا می‌کنند اما زمانی که ویترین‌های ناشران دیگر را در نمایشگاه دین مشاهده می‌کنند به نتایج جدیدی می‌رسند که این موضوع به رشد آثار ناشران کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب دین فرصتی برای آشنایی ناشران دینی با آثار جدید در حوزه تخصصی خود است، عنوان کرد: خوانندگان در این نمایشگاه می‌توانند آثار مورد نیاز دینی را در یک نمایشگاه به صورت جامع بررسی و از میان ناشران مختلف خرید خود را انجام دهند.

نمایشگاه کتاب دین به رشد کیفی آثار دینی کمک می‌کند

مدیر انتشارات جمال خاطرنشان کرد: روز به روز تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب دین افزوده می‌شود و هرچه به روزهای پایانی می‌رسیم، استقبال از نمایشگاه بیشتر خواهد شد با این حال باید بررسی کنیم که چرا شاهد شور و حال نمایشگاه‌های پیشین نیستیم.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی تنها عامل مانع حضور بازدیدکنندگان نیست، عنوان کرد: ناشران باید از فرصت نمایشگاه‌ها استفاده کرده و بهترین آثار خود را به مخاطبان ارائه کنند.

خاطرنشان می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ تا اول اسفند ١۴٠١ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

نوشته های مشابه
ضابطیان مهمان شهر کتاب قم می‌شود
اجرای پویش مردمی‌سازی مصرف انرژی در ۱۰۰ مدرسه قم
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.