عرضه کتب درسی طلاب با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب دین

مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از عرضه کتب درسی طلاب با تخفیف ویژه نمایشگاهی در ششمین نمایشگاه کتاب دین خبر داد و گفت: کتاب «شهدای روحانی» به‌عنوان جدیدترین محصول این انتشارات که هفته گذشته به چاپ رسیده در ششمین نمایشگاه کتاب دین ارائه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عرضه کتب درسی طلاب با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب دین
شناسه : 64443 | انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام محمدمهدی کرمی مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه غرفه این انتشارات با ۱۲۰ عنوان کتاب از کتب نظام‌های درسی جدید و قدیم حوزه در نمایشگاه کتاب دین برپا شده است، عنوان کرد: کتب مختلف از جمله اخلاق اسلامی یک تا هفت، معارف و عقاید اسلامی که مورد استقبال طلاب است در این غرفه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتب درسی طلاب در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با تخفیف نمایشگاهی به مخاطبان ارائه می‌شود، عنوان کرد: آثار محمد اسماعیلی مبارکه که روش‌های جدیدی در حوزه تبلیغ، شادی‌آفرینی، جذاب‌سازی کلاس‌های دینی کودکان و افزایش انگیزه مطالعه و پژوهش در طلاب ارائه کرده است در این غرفه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: کتاب شهدای روحانی به‌عنوان جدیدترین محصول این انتشارات که هفته گذشته به چاپ رسیده در ششمین نمایشگاه کتاب دین ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار هزار شهید روحانی در قالب کتاب شهدای روحانی معرفی می‌شوند، عنوان کرد: تصاویر، شناسنامه‌ها، زندگی نامه و اسناد مرتبط با شهدای روحانی از دوران انقلاب اسلامی تا به امروز در این کتاب جمع‌آوری شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: ۶۰ عنوان کتاب درسی پر مخاطب که سالی پنج هزار جلد چاپ و توزیع می‌شود به عنوان آثار پرمخاطب انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در غرفه این انتشارات عرضه شده است.

خاطرنشان می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ تا اول اسفند ١۴٠١ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

نوشته های مشابه
ضابطیان مهمان شهر کتاب قم می‌شود
اجرای پویش مردمی‌سازی مصرف انرژی در ۱۰۰ مدرسه قم
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.