دو سوی بلوار شهید سلیمانی متصل می‌شوند

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از احداث دو تقاطع غیر هم‌سطح در خیابان نیک‌اندیش و بلوار فردوسی خبر داد و گفت: با اجرای تقاطع نیک اندیش، دو سوی بلوار شهید سلیمانی به یکدیگر متصل می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دو سوی بلوار شهید سلیمانی متصل می‌شوند
شناسه : 64391 | انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، لیلی نیک خلق احمدی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن مطالعات و طراحی فاز ۱ و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح سردار سلیمانی با خیابان نیک‌اندیش اظهار داشت: این تقاطع به بلوار غدیر و خیابان اراک متصل می‌شود.

احمدی، عرض مصوب شده عرشه را ۲۰ متر و ضخامت عرشه را ۱٫۵ متر عنوان کرد و افزود: در هر طرف پل، دو مسیر عبوری و یک مسیر اضطرار به‌منظور پارک و پیاده‌رو طراحی و پیش‌بینی‌شده است چراکه قرار است در سمت خیابان نیک‌اندیش بافت مسکونی ایجاد شود و اتصال این خیابان نیاز به جانمایی برای عبور پیاده دارد.

وی استفاده از مشاوران و مهندسان زبده و باتجربه و همچنین توجه به نکات پدافندی را یکی از ویژگی‌های این طرح دانست و گفت: ازنظر توجه به سیلاب، دبی ۱۰۰ ساله را در نظر گرفتیم که می‌تواند به‌راحتی از زیر پل عبور کند و همچنین عرض پل را کم نکردیم که در آینده دچار مشکل نشویم.

به گفته مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم هزینه احداث این پروژه ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده که مدت پیش‌بینی‌شده برای اجرای آن را ۱۵ ماه در نظر گرفته‌اند و حجم خاک‌برداری و خاک‌ریزی آن ۵۰ هزار مترمکعب خواهد بود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.