پارکینگ چهل اختران تا سه ماه آینده بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آغاز احداث پارکینگ چهل اختران، گفت: باتوجه به همسطح بودن این پارکینگ بیش از ۴۰ میلیارد تومان تملک و ۲ میلیارد تومان اعتبار احداث آن است که امیدواریم تا حدود سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارکینگ چهل اختران تا سه ماه آینده بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 64267 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در گام پنجم اجرای طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» با اعتباری بالغ‌بر ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی تقاطع بلوار فردوسی و آیت‌الله صدوقی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بلوار فردوسی یکی از محورهای اصلی شهر است، عنوان کرد: در آینده نزدیک نیز شاهد افتتاح تقاطع میدان نماز خواهیم بود که تأثیر بسیاری در کاهش بار ترافیکی شهر دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم باتوجه به برنامه‌ زمان‌بندی ۱۵ ماهه شاهد پیشرفت و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی با اشاره به نیاز احداث تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش، تصریح کرد: ۸۵ میلیارد تومان برآورد اولیه عملیات اجرایی است که به دنبال اجرای آن هستیم.

حلوایی‌زاده پارکینگ چهل اختران را مدنظر قرار داد و افزود: باتوجه به همسطح بودن این پارکینگ بیش از ۴۰ میلیارد تومان تملک و ۲ میلیارد تومان اعتبار احداث آن است که امیدواریم تا حدود ۳ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه طراحی پارکینگ بنفشه نیز کامل انجام‌شده است، یادآور شد: ظرفیت این پارکینگ نیز ۱۹۶ واحد جای پارک است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در پارکینگ ایران مرینوس نیز بیش از ۴۰۰ واحد جای پارک وجود خواهد داشت، اذعان کرد: در این پروژه نیز امیدواریم هرچه زودتر مراحل برگزاری مناقصات و اخذ سرمایه‌گذار انجام شود.

نوشته های مشابه
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
آماده‌باش ۵۰۰ تاکسی برای مراسم تشییع شهدای خدمت در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.