تشریح جزئیات ساختمان جدید منطقه یک شهرداری قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان اداری جدید این منطقه، ویژگی‌های این ساختمان برای خدمت‌رسانی به مردم را تشریح کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح جزئیات ساختمان جدید منطقه یک شهرداری قم
شناسه : 63881 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در حاشیه بازدید سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار از ساختمان جدید اداری منطقه یک اظهار داشت: این ساختمان با در دو هزار و ۲۵۵ مترمربع ساختمان اداری، ۸۰ مترمربع سرویس بهداشتی، نمازخانه ۱۰۵ مترمربع، ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع محوطه‌سازی، هزار و ۲۰۰ مترمربع پارکینگ روباز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه قرار است به‌مرور و تا پایان سال جاری، عوامل و تجهیزات ساختمان اداری قبلی منطقه به این محل منتقل شود، گفت: ساختمان اداری جدید منطقه یک واقع در انتهای بلوار عماریاسر و جنب بوستان هاشمی واقع‌شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: اجرای این پروژه از تملک تا بازسازی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال و در مدت‌زمان هفت ماه به انجام رسید که از مردادماه سال جاری با تمام توان همکاران در حال تلاش بودند تا بتوانند این مهم را در ایام دهه فجر به نتیجه برسانند .

وی با تأکید بر اینکه با توجه به سیاست‌های کلان مدیریت شهرداری قم مبنی بر رفاه حال همشهریان و همچنین تحول در ایجاد فضای مناسب از منظر کیفی، کمی و روانی برای کارکنان و ارباب‌رجوعان؛ ضرورت ایجاد فضای جدید برای منطقه یک شهرداری بیش‌ازپیش احساس می‌شد افزود: با عنایت به فضای مناسب موجود در محدوده بوستان هاشمی و با بررسی و برنامه‌ریزی، اقدامات لازم جهت بازآماد یا اورهال، ساخت و اصلاح ساختمان انجام گرفت.

محمدرضاخانی همچنین ادامه داد: از ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌توان به فضای مناسب جهت رسیدگی امور همشهریان، دسترسی مناسب جهت مراجعین، فضای مناسب جهت پارک خودروهای ارباب‌رجوع، کمترین مزاحمت برای اهالی محل جهت مراجعات مردمی اشاره کرد.

وی در انتها ضمن تقدیر و تشکر از همکاران که در بازسازی و اصلاح این مجموعه طی هفت ماه گذشته فعالیت داشته‌اند یادآور شد: این ساختمان دارای چهار طبقه و یک نیم‌طبقه در همکف بوده و از سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی بهره می‌برد و برای رفاه حال مراجعین دو دستگاه آسانسور فعال دارد؛ همچنین به‌منظور آسایش شهروندانی که دارای مشکلات جسمی هستند، از مکان‌های مناسب رمپ ویلچر نیز در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.