برگزاری جشن «قم، قیام، اقامه» در منطقه ۲ قم

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر با عنوان «قم، قیام، اقامه» به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در مساجد سطح منطقه دو در حال برگزاری است و به‌صورت مستقیم و چهره به چهره مشکلات مردمی پیگیری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشن «قم، قیام، اقامه» در منطقه ۲ قم
شناسه : 63375 | انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ویژه‌برنامه‌هایی توسط شهرداری قم در محلات و مساجد شهر با شعار واحد «قم، قیام، اقامه» با هدف پاسداشت و تکریم این ایام مبارک پیش‌بینی‌شده که همچون سنوات گذشته با حضور پرشور شهروندان مؤمن و ولایی منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم به همراه معاونین و مدیران باحضور در جمع نمازگزاران مساجد امام رضا(ع)، طفلان مسلم و جوادالائمه(ع) ضمن دیدار و گفت‌گو با شهروندان، به درخواست‌های آنان رسیدگی و از شهروندان دعوت کرد در جشن‌های مساجد فاطمه الزهرا و امام رضا(ع) واقع در خیابان ۱۶ متری حضرت ولی‌عصر(عج) که در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ ماه جاری برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل و مشکلات همشهریان است گفت: ارتقای کیفی خدمات‌رسانی و تبدیل شهر قم به الگوی جهان اسلام، از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف با مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین شناسایی فرصت‌ها و نیازهای محلات است.

رحیمی مساجد را مهم‌ترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران برشمرد و یادآور شد: مدیریت شهری وظیفه خود را پاسخگویی به مطالبات شهروندان می‌داند و امید می‌رود شهروندان در طرح و اجرای برنامه‌ها مدیران شهری را مورد حمایت خود قرار داده و یاری نمایند.

وی جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف شهرداری و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و نظرات و دیدگاه‌های نمازگزاران را در خصوص نحوه خدمات‌رسانی بررسی و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

🔹گفتنی است مدیران شهرداری این منطقه به‌صورت ماهانه در مساجد محلات سطح منطقه جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان حضور می‌یابند و مسئولان این منطقه شهری به‌صورت روزانه و بدون محدودیت آماده دریافت و پاسخگویی به هرگونه انتقاد یا پیشنهاد هستند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.