پلمب ۸ آرایشگاه زنانه مداخله‌گر امور پزشکی در قم

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از پلمب ۸ آرایشگاه زنانه مداخله‌گر امور پزشکی در قم خبر داد و گفت: این آرایشگاه‌ها اقدام به اموری همانند تزریق ژل، چربی و بوتاکس در سالن‌های آرایشی می‌کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلمب ۸ آرایشگاه زنانه مداخله‌گر امور پزشکی در قم
شناسه : 62905 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محبوبه جندقی اظهار داشت: انجام برخی از اقدامات زیبایی در آرایشگاه‌ها، خطراتی برای سلامتی افراد به دنبال دارد و عوارض ناشی از این اقدامات که از سوی افراد فاقد صلاحیت و غیر پزشک صورت می گیرد قابل جبران نیست.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: بسیاری از شهروندان از این موضوع آگاهی ندارند که تزریق ژل و بوتاکس اقدامی کاملاً پزشکی است که می‌بایست توسط پزشک صورت پذیرد.

جندقی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود برای انجام چنین اموری به مراکز درمانی مجاز و همچنین مطب پزشکان دارای پروانه معتبر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ورود آرایشگاه‌ها به امور پزشکی تخلف است، افزود: در این زمینه کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، با همکاری پلیس اماکن و همچنین اصناف در روزهای گذشته در بازرسی های خود ۸ آرایشگاه زنانه که در امور پزشکی دخالت داشتند را پلمب کردند.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه پرونده این آرایشگاه ها به مراجع قضایی ارجاع شده است افزود: این آرایشگاه‌ها اقدام به اموری همانند تزریق ژل، چربی و بوتاکس در سالن‌های آرایشی می‌کردند.

جندقی عنوان داشت: ایجاد هرگونه خراش و آزردگی بر روی پوست و هم چنین اقداماتی همانند تزریق ژل، بوتاکس، لیزر، فیلر، پلاسماجت و خال‌برداری توسط آرایشگران ممنوع است و با افرادی که دست به این اقدامات می‌زنند برخورد قانونی می‌شود که شهروندان قمی می‌توانند در صورت مشاهده این‌گونه اقدامات از سوی افراد غیر پزشک به شماره ۱۹۰ گزارش کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.