پیشتازی منطقه ۳ در احداث پارکینگ

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به احداث پارکینگ‌های عمومی در این منطقه شهری گفت: دو عرصه در خیابان امام خمینی برای احداث پارکینگ تملک و در دست اجرا قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشتازی منطقه ۳ در احداث پارکینگ
شناسه : 62371 | انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در منطقه سه شهرداری قم، اظهار کرد: تلاش کردیم در این منطقه فعالیت‌های زیرساختی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی، عدم وضعیت مناسب مسیرهای ورودی شهر را یکی از مشکلات اصلی این منطقه دانست و مطرح کرد: این مسیر آبروی شهر هستند و باید بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: به همین منظور در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان برای بهبود وضعیت و فضای سبز تقاطع عوارضی کاشان و بلوار شهید سلیمانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این منطقه توجه ویژه‌ای نسبت به احداث پارکینگ وجود دارد، عنوان کرد: در همین راستا تملکی در خیابان امام به متراژ ۲۴۰۰ مترمربع انجام‌شده و روند اجرایی آن آغازشده است.

روحانی اضافه کرد: این پارکینگ طبقاتی ظرفیت بیش از ۴۰۰ خودرو را خواهد داشت و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن برآورد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تملکی نیز در کوچه ۲۷ خیابان امام در دست اقدام بوده و تاکنون هزار متر آن آزادشده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در موضوع پارکینگ منطقه سه شهری پیشرو بوده است.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.