پایان بتن‌ریزی عرشه پروژه «نماز»

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز در حال حاضر بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در روزهای گذشته عملیات بتن‌ریزی عرشه این تقاطع به پایان رسید و عملیات حفاری میدان آغاز شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان بتن‌ریزی عرشه پروژه «نماز»
شناسه : 62358 | انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح و سه سطحه میدان نماز در بلوار جمهوری با بلوار فردوسی، منطقه یک را به منطقه چهار وصل می‌کند.

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: در روزهای گذشته بتن‌ریزی عرشه این تقاطع به پایان رسیده است و عملیات حفاری میدان آغازشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، مشکلات اجرایی این پروژه را مورد توجه قرار داد و افزود: ازجمله مشکلات این پروژه جابه‌جایی حوضچه‌های مخابرات بود که فیبر نوری این منطقه بایستی پس از احداث پل‌های همسطح باید جابه‌جا می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه تأسیسات و معارضات برق، آب و گاز نیز جابه‌جا شد تصریح کرد: با تعدیل هزینه به نظر قیمت تمام شده این پروژه حدود ۱۱۰ میلیارد تومان باشد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بتوان این پروژه را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار داد.

نوشته های مشابه
بدرقه باشکوه شهدای خدمت در قم
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.