نصب و تکمیل علائم ترافیکی تونل جمهوری قم

نیازهای ترافیکی تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین(ع) در امتداد بلوار جمهوری اسلامی توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در مرحله نصب و تکمیل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب و تکمیل علائم ترافیکی تونل جمهوری قم
شناسه : 62063 | انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اعلام خبر اجرای نیازهای ترافیکی تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) در امتداد بلوار جمهوری اسلامی، از اجرای فنداسیون نصب تابلوهای راهنمای مسیر و تهیه سایر اقلام ترافیکی مورد نیاز در این خصوص خبر داد.

وی گفت: نیازها و طرح‌های ترافیکی این تقاطع در سه بخش کلی شامل تابلوهای راهنمای مسیر ، خط کشی ترافیکی و تهیه و نصب تابلوها و علائم انتظامی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در حال اجرا و نهایی شدن است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: بر اساس آلبوم مصوب ابلاغی به سازمان بیش از ۷۰ متر مربع تابلوی راهنمای مسیر شامل تابلوهای بالاسری و کناری آماده سازی و نصب شده است.

وی ادامه داد: در این تقاطع بیش از ۷ هزار متر طول نیاز خط کشی ترافیکی پیش‌بینی شده و تابلوها و علائم انتظامی شامل محدودیت‌های سرعت و ارتفاع ، تابلوهای جهت‌نما ، چراغهای ترافیکی چشمک زن و … نیز تکمیل کننده نیازهای ترافیکی این تقاطع هستند.

شعبان‌زاده در پایان افزود: تمام نیازهای ترافیکی تونل شهدای امنیت قم در مرحله نهایی و تکمیلی است و با توجه به اینکه اجرای خط کشی ترافیکی مستلزم اتمام سایر طرح‌های عمرانی شامل روکش آسفالت، تکمیل طرح‌های فضای سبز و … است؛ این مرحله باید در پایان کار انجام شود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.