رنگ کرونایی قم زرد شد

جدیدترین آمار بیماران کرونایی قم در حالی اعلام شد که با اعلام آخرین رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، رنگ کرونایی در قم پس از گذشت ۳۳ روز به رنگ زرد تبدیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رنگ کرونایی قم زرد شد
شناسه : 61730 | انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مدر آخرین رنگ بندی کرونایی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، رنگ کرونایی قم که در ۴ آذر ماه سال جاری آبی شده بود؛ مجدد به رنگ زرد بازگشت.

در حال حاضر ۷۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند و روز گذشته تعداد ۱۶ بیمار با علائم کرونا بستری اولیه شدند.

به گفته مجید محبی سرپرست معاون دانشگاه علوم پزشکی قم، سویه جدید ویروس کرونا در استان قم تاکنون مشاهده و شناسایی نشده است.

وی بیان داشت: بیماری‌های تنفسی و ویروسی در این ایام شیوع است و سرماخوردگی و آنفلوانزا در فصل زمستان شایع است که توصیه می‌شود خانواده‌ها کودکان و فرزندان خود به محیط‌های شلوغ نبرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کودکان باید ماسک بزنند و تا حد امکان محیط خانه برای کودکان مرطوب نگه داشته شود ابراز داشت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود که در همان ساعات ابتدایی بیماری کودکان، آنان را به مراکز درمانی انتقال دهند تا در اسرع وقت بیماری آنان شناسایی و مراحل درمان طی شود.

همچنین مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان قم، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به دهم دی‌ماه، تعداد ۱۷ بیمار با علائم مثبت در قم پذیرش سرپایی شدند.

وی با بیان اینکه ۲ بیمار با علائم قطعی بیماری کرونا بستری هستند، عنوان کرد: خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته بیمار فوتی نداشتیم و در مجموع تعداد ۷۲ بیمار مشکوک به این بیماری بستری هستند و حال یک بیمار نیز وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه از تعداد ۲۱ تست انجام گرفته نتیجه یک تست مثبت اعلام شده است، افزود: تاکنون تعداد یک میلیون و ۹۴۸ هزار دوز واکسن کرونا در استان قم تزریق شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.