خرید ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات و ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم گفت: شهرداری قم امسال ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات موتوری و ماشین‌آلات برای مقابله با بحران‌ها خریداری کرده که بخشی از دغدغه‌های شهر را رفع می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خرید ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات و ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری
شناسه : 61568 | انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی‌ثابت با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در شهر قم و ادامه آن در روزها و ماه‌های آینده، اظهار داشت: با توجه به مانور عملیات زمستانه شهرداری که در چند روز گذشته انجام شد، شهرداری قم آمادگی قابل قبولی داشته و نگرانی خاصی وجود ندارد.

وی برگزاری مانور عملیات زمستانه شهرداری را بررسی کرد و افزود: در مانور امسال پلیس راهور، اورژانس، هلال‌احمر و تمام سازمان‌های مرتبط شهرداری مانند آتش‌نشانی و مدیریت بحران در مناطق مختلف حضور داشتند و تجهیزات و امکانات تمام بخش‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم تصریح کرد: همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های خدمت رسان، مهم‌ترین رکن در مدیریت بحران بوده و رویکرد تمام دستگاه‌ها بخصوص شهرداری نگاه پیشگیرانه‌ای نسبت به حوادث است و تا جایی که می‌شود شرایط را قبل از مرحله بحران باید مدیریت کنیم.

وی تأمین تجهیزات و ادوات مختلف در شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: شهرداری قم امسال تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی را به ناوگان اضافه کرده که بخشی از این ماشین‌آلات به‌صورت امانی است، اما با توجه به پروتکل‌های مدیریت بحران باید بخش مهمی از ادوات و ماشین‌آلات را شهرداری داشته باشد.

سبحانی‌ثابت خاطرنشان کرد: شهرداری قم امسال ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات موتوری و ماشین‌آلات برای مقابله با بحران‌ها خریداری کرده که اقدامی به‌موقع و مدبرانه بوده است و مدیریت شهری از این اقدام شهرداری قم و عملکرد شهردار در تجهیز شهر تشکر می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: با به روز شدن تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری در حوزه مدیریت بحران، بخشی از دغدغه‌های شهر رفع شده و خوشبختانه شهرداری قم همت زیادی در ارتقای ایمنی شهر دارد زیرا در بحران‌هایی مانند آب‌گرفتگی خدمات شهری شهرداری بیشترین کار را انجام می‌دهد تا حادثه‌ای رخ ندهد و در صورت بروز مشکل در کمترین زمان خدمات موردنیاز ارائه شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.