تحصیل ۵۳۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم از تحصیل ۵۳۰ دانشجو در ۱۳ رشته تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خبر داد و تعداد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه را از ابتدای تأسیس تاکنون ۳۱۰۰ دانشجو عنوان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحصیل ۵۳۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم
شناسه : 61561 | انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی عاطفی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم کار خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر ۵۳۰ دانشجو در ۱۳ رشته تحصیلی مختلف در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

وی، تعداد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه را از ابتدای تأسیس تاکنون ۳۱۰۰ دانشجو عنوان کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کار خود را با سه رشته تحصیلی آغاز کرد و تاکنون ۲۸ رشته متنوع در این دانشگاه تدریس شده که رشته‌های گردشگری، حقوق و مدیریت منابع انسانی از جمله رشته‌های پرطرفدار این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم بر ضرورت حمایت از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه دانشجویان و استارت‌آپ تأکید دارد و فلسفه وجودی این دانشگاه را در همین راستا دانست.

عاطفی گفت: تعداد ۶۰ تفاهم‌نامه آموزشی با سازمان‌ها و نهادهای استان منعقد شده و برگزاری سمینار تخصصی گردشگری شهری، برگزاری رویداد ایده‌پردازی بررسی چالش‌ها و راهکارهای پیشگیری از زباله‌گردی و برنامه‌ریزی برگزاری رویداد استارت‌آپی، افق‌ها و فرصت‌های نو در توسعه گردشگری از جمله اقداماتی است که از یک سال پیش تاکنون در این دانشگاه صورت گرفته است.

او در این خصوص از اضافه کردن رشته فناوری باغبانی، گرایش گل و گیاه زینتی در مقطع کاردانی و مهندسی فناوری باغبانی، در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خبر داد و گفت: این رشته‌ها بنابر پیشنهاد و اعلام نیاز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، به رشته‌های دانشگاه اضافه خواهد شد که بر اساس آن سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری جزئیات تجهیزات، فضا و امکانات مورد نیاز را به ما اعلام کرد و ما با ایجاد بسترسازی‌های لازم از بهمن ۱۴۰۱ در این رشته پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.