دیدار اعضای هیئت‌ امنای دانشگاه شهاب دانش با شهردار قم

رئیس هیئت امنای دانشگاه شهاب دانش قم، یکی از مشکلات این دانشگاه را کمبود فضای آموزشی دانست و گفت: امروز نیاز به گسترش فیزیکی دانشگاه داریم و امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرداری در توسعه بخش‌های آموزشی نقشی ایفا کنیم، همچنین ساختمان‌های دانشگاه بعد از ۱۰ سال هنوز پایانه کار ندارد و از شهرداری درخواست داریم این مشکل حل شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار اعضای هیئت‌ امنای دانشگاه شهاب دانش با شهردار قم
شناسه : 61525 | انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کراری در دیدار با سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، اظهار داشت: امروز کمتر کسی است که به توسعه شهر در چند سال گذشته بی‌توجه بوده و قدردان زحمات شهرداری نباشد.

وی سپس تاریخچه‌ای از دانشگاه شهاب دانش را بیان کرد و گفت: دانشگاه شهاب دانش با هدف ارتقای بنیه علمی شهر قم در رشته‌های مهندسی و فنی ایجادشده است و امروز دانشگاه زیرساخت‌های خوبی دارد، این دانشگاه به‌صورت غیرانتفاعی اداره شده و تلاش کردیم افزایش کیفیت دانشگاه در اولویت باشد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه شهاب دانش قم، این دانشگاه را جزو هفت دانشگاه برتر در بین دانشگاه‌های غیرانتفاعی در کشور دانست و ابراز کرد: از سال ۹۶ از موسسه علمی به دانشگاه ارتقاء پیدا کرده‌ایم و در حال حاضر ۳۸۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

کراری، پیشنهاد امضای تفاهم‌نامه را به شهرداری قم ارائه داد و تصریح کرد: تعداد بسیاری از پرسنل شهرداری در این دانشگاه در حال تحصیل هستند که با امضا یک تفاهم‌نامه در تربیت علمی و مهارتی کادر اداری دانشگاه همکاری لازم را داشته باشیم و دانشگاه می‌تواند علاوه بر تحصیلات تکمیلی در برگزاری دوره‌های علمی و کارگاهی نیز خدماتی را ارائه دهد.

وی سپس یکی از مشکلات دانشگاه را کمبود فضای آموزشی دانست و افزود: امروز نیاز به گسترش فیزیکی دانشگاه داریم و امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرداری در توسعه بخش‌های آموزشی نقشی ایفا کنیم، همچنین ساختمان‌های دانشگاه بعد از ۱۰ سال هنوز پایانه کار ندارد و از شهرداری درخواست داریم این مشکل حل شود.

رئیس هیئت امنای دانشگاه شهاب دانش قم در پایان تأکید کرد: توسعه دانشگاه‌ها در شهر عامل تقویت و توسعه علمی شهر خواهد بود و برگزاری المپیادها و مسابقات می‌تواند پویایی را به شهر داده و در مشارکت تخصصی مردم در مدیریت شهر مؤثر باشد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.