آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با بحران‌های زمستانی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم از آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با بحران‌های زمستانی خبر داد و گفت: نمایش آمادگی مدیریت شهری در ایجاد اعتماد در مردم بسیار مهم است تا بدانند شهرداری در صورت هر گونه مشکل و بحران در زمستان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با بحران‌های زمستانی
شناسه : 61479 | انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی‌ثابت در مانور عملیات زمستانی شهرداری که در مرکز پایش هوشمند و پشتیبانی ماشین‌آلات خدمات شهری برگزار شد، با تأکید بر آمادگی شهر برای مقابله با بحران‌ها اظهار داشت: گام نخست در مقابله با بحران‌ها شناسایی درست امکانات و توانمندی شهر در مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی شهر است.

وی شاخص حرکت به سمت شهر ایمن را شناسایی ظرفیت‌های شهر دانست و افزود: برای مقابله با حوادثی مانند آب‌‌گرفتگی لازم است تمام تجهیزات و امکانات شهر به‌صورت شفاف و کامل مشخص باشد و اجرای مانور زمستان شهرداری یکی از اقدامات خوب برای آمادگی و شناخت ظرفیت‌های شهر است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم ادامه داد: نمایش آمادگی شهر در ایجاد اعتماد در مردم بسیار مهم است تا بدانند در صورت هر گونه مشکل و بحران شهر برای مقابله با آن آماده بوده و می‌توانند با آرامش خاطر زندگی کنند و خسارت مالی یا جانی آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.