اجرای پروژه‌های فضای سبز در منطقه شش قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم به اجرای پروژه‌های حوزه فضای سبز منطقه اشاره کرد و گفت: احداث بوستان خورشید در بلوار حمزه سیدالشهدا(ع) و بوستان شکوه در خیابان شهید مطهری، خرید و نصب وسایل بازی کودکان، ست‌های ورزشی، بهسازی و ساماندهی بوستان‌های سطح منطقه از اقدامات سال جاری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پروژه‌های فضای سبز در منطقه شش قم
شناسه : 61468 | انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با بیان هدف توزیع عادلانه بودجه و امکانات شهری در مناطق و نواحی شهری، از اجرای پروژه‌های خدمات شهری و سیما منظر با اعتباری بالغ‌بر ۹۹ میلیارد ریال در منطقه شش خبر داد.

وی افزود: با توجه به مصوبات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبنی بر ارتقای رفاه عمومی ساکنین مناطق، توسعه پارک‌ها و فضای سبز و توزیع عادلانه بودجه و امکانات شهری بر اساس بودجه مصوب، پروژه‌های خدمات شهری در مرحله اجرایی و عملیاتی است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: زیباسازی مبادی ورودی شهر نیز ازجمله سیاست‌های محوری مدیریت شهری است که اجرای نقش برجسته زیرگذر سلام در این راستا انجام می‌گیرد.

وی گفت: یکی از کمبودهای منطقه پایین بودن سرانه فضای سبز بوده که تلاش‌های فراوانی برای تملک املاک در راستای ایجاد فضای سبز و توسعه فضای سبز صورت گرفته که نیازمند مشارکت و یاری شهروندان است.

وی پروژه‌های حوزه فضای سبز منطقه را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: احداث بوستان خورشید در بلوار حمزه سیدالشهدا(ع) و بوستان شکوه در خیابان شهید مطهری، خرید و نصب وسایل بازی کودکان، ست‌های ورزشی، بهسازی و ساماندهی بوستان‌های سطح منطقه از اقدامات سال جاری منطقه است.

ترکمن اضافه کرد: احداث و توسعه بوستان بانوان نقش بسزایی در سلامت روحی و جسمی و غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان و مادران دارد و ازاین‌رو توسعه و افزایش پارک بانوان در سایر مناطق و نواحی نیز در دستور کار برنامه ریزان و مدیران شهری قرار دارد که در حال حاضر دو بوستان بانوان در منطقه آماده خدمات‌رسانی است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم در پایان تأکید کرد: اجرای نقاشی دیواری سطح منطقه، دیواره نگاری چهره شهدا، نورپردازی تقاطع‌های غیر همسطح منطق نیز از دیگر پروژه‌های اساسی شهرداری است که در بودجه مصوب خدماتی لحاظ شده و جزو طرح‌های اولویت‌دار شهرداری است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.