۶۰ درصد تماس‌‌گیرندگان با آتش‌نشانی قم مزاحم تلفنی هستند

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از ۶۰ درصد تماس‌ها به سازمان آتش‌نشانی مزاحمت بوده و این عدد باعث بروز خطا و مشکلات زیادی در سازمان آتش‌نشانی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶۰ درصد تماس‌‌گیرندگان با آتش‌نشانی قم مزاحم تلفنی هستند
شناسه : 61326 | انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به تعداد زیاد تماس‌های مزاحم به سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد تماس‌ها به سازمان آتش‌نشانی مزاحمت بوده و این عدد باعث بروز خطا و مشکلات زیادی در سازمان آتش‌نشانی شده است.

وی از اصلاح روند اعزام نیرو به محل حادثه خبر داد و افزود: برای کاهش درصد خطا و حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد و تمام تماس شهروندان به سازمان پاسخ داده می‌شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان توجه به فرهنگ شهروندی و آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان با خطرات مزاحمت برای سازمان آتش‌نشانی شاهد کاهش این تعداد تماس مزاحم به سازمان باشیم.

وی در ادامه به افزایش بهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: قم کلان‌شهری است که در سال بیش از ۱۷ مناسبت ملی و مذهبی را برگزار می‌کند و سیاست ما در مدیریت شهری ارائه خدمات قابل‌قبول به زائران و مسافران و همچنین شهروندان است.

اصفهانیان مقدم در پایان خاطرنشان کرد: ما بر اساس قرارداد و بودجه هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم و سیاست ما بر پرداخت کامل حق‌وحقوق کارگران است و در ابتدای سال ۲۵ درصد سنوات کارگران را در خدمات شهری و فضای سبز پرداخت کردیم و در موضوعات اجتماعی که این مدت در کشور وجود داشت ما حق‌وحقوق کارگران را به‌موقع پرداخت کردیم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.