جزئیات تبدیل وضعیت ۱۰ نیروی سازمان قطار شهری قم

سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم در واکنش به تذکر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مبنی بر جذب نیرو، گفت: ۱۰ نیروی جذب‌شده این سازمان با اطلاع اعضای شورای شهر بوده و با وجود تأیید شفاهی وزیر کشور به دنبال مجوزهای رسمی و قانونی آن نیز هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات تبدیل وضعیت ۱۰ نیروی سازمان قطار شهری قم
شناسه : 61314 | انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا انگشت‌باف در شصت‌وهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به تذکر کمیسیون برنامه و بودجه شورا مبنی بر جذب نیرو، اظهار کرد: تعداد ۱۰ نیروی جذب‌شده در سازمان قطار شهری با اطلاع اعضای شورای شهر بوده است.

وی افزود: برای شش نیرو که قرارداد کارگری دارند مصوبه هیئت‌مدیره و مصوبه شورای سازمان را داریم و در اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ با مصوبه شورای شهر به این موضوع اشاره‌شده است.

سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم تأکید کرد: وزیر کشور نیز در جریان جذب این تعداد نیرو بوده و با تأییدیه آنان برای گزینش معرفی‌شده و کارهای جذب و تبدیل وضعیت آن‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه با وجود تأیید شفاهی وزیر کشور به دنبال مجوزهای رسمی و قانونی آن نیز هستیم، خاطرنشان کرد: در ضمن این افراد بیش از ۱۰ سال سابقه کار در شهرداری را دارند و نیرویی نبودند که بدون سابقه وارد سازمان شوند و تنها ردیف پرداخت حقوق آن‌ها تغییر کرد.

انگشت‌باف تصریح کرد: قبل از تغییر وضعیت، این افراد در قالب قراردادی با شرکت عمران معصومیه کار می‌کردند اما سازمان بازرسی به اساس‌نامه عمران معصومیه اشکال گرفت و قرارداد آن‌ها فسخ شد و برای رفع این مشکل تصمیم به تغییر وضعیت این نیروها گرفته شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.