ماجرای تخریب یک ساختمان نیمه‌کاره در قم

ساختمانی ۵ طبقه در خیابان شهیدان محمودنژاد قم به دلیل تخلفاتی همانند پیشروی در خیابان و نیز تجاوز به املاک شخصی مجاور از سوی مراجع صدور پروانه دستور تخریب گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ماجرای تخریب یک ساختمان نیمه‌کاره در قم
شناسه : 61248 | انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ساختمانی ۵ طبقه در خیابان شهیدان محمودنژاد قم به دلیل تخلفاتی همانند پیشروی در خیابان و نیز تجاوز به املاک شخصی مجاور از سوی مراجع صدور پروانه دستور تخریب گرفت.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این خصوص با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: وضعیت فعلی به وجود آمده به علت تخریب عمدی ساختمان بعد از اجرا، آن هم به دلیل تجاوز این پروژه به خیابان، همچنین املاک شخصی مجاور صورت گرفته و طرح موضوعاتی همچون ریزش ساختمان در حال اجرای سقف، ریزش سقف به علت موارد فنی و مواردی از این دست خلاف واقع بوده و صحت ندارد.

این سازمان عنوان داشت: کنترل جانمایی و محل قرارگیری ساختمان جزو شرح وظایف ناظران نبوده و مالک می‌بایست قبل از شروع عملیات ساختمانی، برای اخذ بر و کف به مرجع صدور پروانه مراجعه کند.

نظام مهندسی قم به شهروندان توصیه کرده، برای جلوگیری از وارد شدن خسارات مشابه که به طور مستقیم باعث هدر رفتن سرمایه‌های ملی می‌شود، ضمن به کارگیری افراد متخصص جهت اجرای عملیات ساختمانی، از مشورت متخصصان استفاده کنند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.