احداث نیروگاه خورشیدی در بوستان فدک

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث نیروگاه ۱۰ کیلوواتی خورشیدی در بوستان فدک خبر داد و گفت: این نیروگاه طی روزهای آینده به‌صورت کامل وارد مدار خواهد شد و به شبکه توزیع نیروی برق استان متصل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث نیروگاه خورشیدی در بوستان فدک
شناسه : 61093 | انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان از احداث نیروگاه ۱۰ کیلوواتی خورشیدی در بوستان فدک خبر داد و گفت: این نیروگاه طی روزهای آینده به‌صورت کامل وارد مدار خواهد شد و به شبکه توزیع نیروی برق استان متصل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه به اذعان شرکت توزیع نیروی برق، سازمان پارک‌ها در بین کلان‌شهرهای کشور در حوزه احداث نیروگاه‌های خورشیدی پیشرو بوده و در این بخش پیشرفت قابل‌توجهی داشته است افزود: طی این مدتی که اقدامات برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهر قم آغازشده، توانستیم بیش از ۳۵۰ مگاوات ساعت برق تولید کرده و وارد مدار شهر قم کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از ایام سال تابش نور خورشید در شهر قم در ساعات بسیاری وجود دارد، به همین خاطر احداث نیروگاه‌های خورشیدی برای کاهش وابستگی به روش‌های تولید مخرب محیط‌زیست برای تولید برق منطقی است و شهر قم نیز در این زمینه اهتمام خاصی را از خود نشان داده است.

نوشته های مشابه
بدرقه باشکوه شهدای خدمت در قم
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.