احداث ۵۰۰ جای پارک در فاز ۵ عمار یاسر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ادامه طرح عمار یاسر نیز در دو جبهه در حال انجام است و تمام تملکات محور اصلی انجام‌شده و در این پروژه عمرانی به دلیل اختلاف سطح موجود ۵۰۰ سلول پارکینگ احداث‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث ۵۰۰ جای پارک در فاز ۵ عمار یاسر
شناسه : 59668 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم، اظهار داشت: از ۱۲۶ هزار تن آسفالت پیش‌بینی‌شده جهت توزیع در شهر، افزون بر ۷۷ هزار تن توزیع و تحویل مناطق شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، از ابتدای سال جاری ۲۹۶ میلیارد تومان انعقاد قرارداد انجام‌گرفته است و علاوه بر این ده‌ها پیمان جاری از سال‌های گذشته نیز در حال اجراست.

وی با اشاره به آخرین وضعیت برخی پروژه‌های عمرانی، یادآور شد: زیرگذر امام حسین(ع) حدفاصل بین میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومانی بکار رفته به‌زودی آماده بهره‌برداری می‌شود؛ چند ملک باقی‌مانده در مسیر این محور تملک و در حال تخریب است.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد:  پروژه میدان نماز نیز با اعتبار بکار رفته حدود ۹۸ میلیارد تومان، پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصدی داشته و تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ادامه طرح عمار یاسر نیز در دو جبهه در حال انجام است اضافه کرد: تمام تملکات محور اصلی انجام‌شده است، در این پروژه عمرانی به خاطر اختلاف سطح موجود ۵۰۰ سلول پارکینگ احداث‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به وضعیت پروژه شهدای روحانیت تصریح کرد: این طرح نیز پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: مسیر بی آر تی پردیسان نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۶ درصدی و مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه هشت نیز امسال در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اظهار داشت: بخش مهمی از سازه شهربازی معارفی در ۷ هزار متر زیربنا انجام و بعد از پایان اسکلت، قرارداد جدید نازک‌کاری ساختمان انجام می‌شود، همچنین تأمین زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان و ایستگاه مادر آتش‌نشانی نیز تا پایان سال جاری نهایی خواهد شد.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.