لزوم برخورد با ورود غیرقانونی موتورسیکلت‌ها به پیاده‌راه‌ها

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر غیرقانونی بودن ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده راه‌ها، گفت: باید نیروی انتظامی و پلیس راهور اعمال قانون کرده و اجازه ورود موتورسیکلت به پیاده‌راه‌ها را ندهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم برخورد با ورود غیرقانونی موتورسیکلت‌ها به پیاده‌راه‌ها
شناسه : 58989 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی به مشکلات پیاده‌راه‌ها و ورود موتورسواران به پیاده‌راه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه شاهد ورود موتورسوارها به پیاده‌راه‌ها و برخورد آن‌ها با عابران پیاده و زائران هستیم که در این زمینه نیاز به اعمال قوانین داریم.

وی ساماندهی موتورسیکلت‌ها در هسته مرکزی شهر را یادآور شد و افزود: باوجود ساخت پارکینگ موتورسیکلت و نصب دوربین در مسیر پیاده راه‌ها، اما شاهد عدم رعایت قوانین از طرف برخی از شهروندان هستیم و باید موتورسواران نسبت به رعایت قوانین مقیدتر باشند.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم تأکید کرد: شهرداری منطقه و معاونت حمل‌ونقل وظایف خود را در این حوزه انجام داده و باید پلیس راهور وارد عمل شده و در صورت تخلف با موتوران برخورد قانونی کند، زیرا از محدوده وظایف شهرداری خارج بوده و ما نمی‌توانیم اعمال قانون کنیم.

وی تغییر سامانه ویلچر رو را نیز مطرح کرد و گفت: اگر بخواهیم محدودیت بیشتری برای ورود به پیاده راه اعمال کنیم، ویلچر نمی‌تواند وارد پیاده‌راه شود و این مغایر با اهداف ساخت و اجرای پیاده راه بوده و نمی‌توانیم محدودیت بیشتری اعمال کنیم.

رمضانی به لزوم افزایش خودروهای برقی برای پیاده راه‌ها نیز اشاره و ابراز کرد: با شروع به کار خودروهای برقی به‌هیچ‌عنوان اجازه ورود موتورسیکلت داده نمی‌شود اما باز هم نیروی انتظامی و پلیس راهور باید اعمال قانون کند و اجازه ورود موتورسیکلت به پیاده راه را ندهد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.