طرح «چله بهشت» در قم آغاز به کار کرد

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم از آغاز به کار طرح «چله بهشت» در مساجد، مدارس و هیئات مذهبی همزمان با کنگره ملی شهدای استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح «چله بهشت» در قم آغاز به کار کرد
شناسه : 58857 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیداحمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه رونمایی از پوستر طرح «چله بهشت» اظهار داشت: این طرح یکی از اقداماتی بوده که در راستای گسترش مفهوم ایثار و شهادت بین شهروندان و آشنا شدن آن‌ها با کنگره ملی شهدای استان قم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح، مراسم‌های بزرگداشت ۴۰ شهید سرافراز استان قم به مدت ۴۰ روز تا اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم در مساجد، مدارس و هیئات مذهبی استان با عنوان طرح «چله بهشت» برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: هر مجموعه می‌تواند در این طرح برنامه‌هایی همچون یادواره شهید، شب‌شعر، بیان وصیت‌نامه شهید، ختم قرآن کریم برای شهید، مجالس روضه و مرثیه‌سرایی به نام شهید، روایتگری و اجرای گروه سرود و… را برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این طرح که از امروز به مدت ۴۰ روز تا برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم اجرا می‌شود، یک برانگیختگی در سطح استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت بگیرد.

همچنین از پوستر طرح «چله بهشت» با حضور سردار محمدرضا موحد دبیر کل کنگره و فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم و جمعی از اعضای ستاد کنگره رونمایی شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.