شناسایی ۲۹ لکه پارکینگ در منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری قم از شناسایی ۲۹ لکه پارکینگ در منطقه سه خبر داد و گفت: ساخت دو پارکینگ در خیابان امام خمینی و خیابان هفت‌تیر بعد از پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شناسایی ۲۹ لکه پارکینگ در منطقه ۳
شناسه : 58837 | انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره برنامه شهرداری در ساخت پارکینگ و رفع این معضل در شهر قم، اظهار داشت: با توجه به اهمیت رفع مشکل پارکینگ در سطح شهر و برنامه و دغدغه‌های شهرداری، ۲۹ لکه پارکینگ در منطقه سه شناسایی‌شده است.

وی، پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) جنب کوی ۲۷ را نخستین اولویت منطقه دانست و افزود: این پارکینگ به علت هم‌جواری با خیابان شهید بهشتی و ۳۰ متری کیوانفر و لزوم اجرای تقاطع غیر هم‌سطح خیابان امام خمینی(ره) و ۳۰ متری کیوانفر از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم، مساحت پارکینگ کوی ۲۷ خیابان امام خمینی(ره) را در حدود ۱۲۰۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: در این لکه ۱۵ ملک وجود داشته که بیش از یک هزار متر آن بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان تملک شده و امسال نیز حدود ۴ میلیارد تومان برای تملک به آن اختصاص داده‌شده است.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم احداث تقاطع غیرهمسطح در تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و ۳۰ متری کیوانفر در مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک، این پارکینگ می‌تواند در ساماندهی ترافیک در طول پروژه و پایان پروژه کمک بسیاری به خیابان امام خمینی(ره) داشته باشد.

روحانی، اولویت دوم ساخت پارکینگ منطقه سه را در خیابان هفت‌تیر اعلام کرد و گفت: دومین لکه شناسایی‌شده و اولویت‌دار منطقه در خیابان هفت‌تیر بوده که بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت آن بوده که از سال گذشته تملک و تخریب ملک‌های آزادشده در دستور کار قرارگرفته است.

وی، اعتبار تملک پارکینگ خیابان هفت‌تیر را بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: برای ساخت این پارکینگ برنامه‌ای دوساله وجود داشته و در اولویت دوم و بعد از ساخت پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) است و امیدواریم با ساخت سه پارکینگ طبقاتی میدان امام خمینی(ره)، پارکینگ کوی ۲۷ خیابان امام خمینی(ره) و پارکینگ هفت‌تیر بخش بزرگی از مشکلات منطقه در حوزه پارکینگ حل شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.