کاهش قرارداد قرارگاه خاتم‌الانبیاء در پروژه متروی قم

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به مصوبه شورای عالی فنی مبنی بر کاهش قرارداد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و صرفاً اتمام فاز ۱ خط A مترو قم توسط این پیمانکار، از انجام تشریفات لازم برای شروع عملیات اجرای فاز۲ خط A مترو و انجام فراخوان برای ساخت دو ایستگاه با مشارکت بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش قرارداد قرارگاه خاتم‌الانبیاء در پروژه متروی قم
شناسه : 58280 | انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه هیئت مدیره سازمان قطار شهری قم با حضور تمام اعضا در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه منصور درویشی، مدیر عامل سازمان قطار شهری قم ضمن ارائه گزارش از پیشرفت و وضعیت کنونی پروژه‌های مترو و مونوریل، از برنامه‌های این سازمان برای جذب حداکثری منابع مالی برای سال آینده خبر داد و حمایت بیش از پیش اعضای هیئت مدیره را برای پیشبرد مسائل مالی و فنی پروژه‌های سازمان، خواستار شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به مصوبه شورای عالی فنی مبنی بر کاهش قرارداد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و صرفاً اتمام فاز ۱ خط A مترو قم توسط این پیمانکار، از انجام تشریفات لازم برای شروع عملیات اجرای فاز۲ خط A مترو و انجام فراخوان برای ساخت دو ایستگاه با مشارکت بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، ابراهیم معتمدی رئیس هیئت مدیره سازمان قطارشهری قم و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، اسلامی رئیس شورای شهر قم و سایر اعضای هیئت مدیره ضمن خرسندی از تصمیات اتخاذ شده در رابطه با فاز ۲ خط A مترو، حمایت همه جانبه خود را از پروژه مترو در جهت بهره برداری از فاز ۱ و شروع عملیات اجرایی فاز ۲ اعلام کردند.

نوشته های مشابه
تحول در مدیریت شهری به قانون‌گذاری نیاز دارد
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.