مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی قم راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بیمارستان‌های قم در بخش اعصاب و روان و سوختگی مشکلات عدیده‌ای دارند، از طراحی و راه‌اندازی مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی قم راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 57935 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مهدی مصری افزود: ‌با توجه به این‌که ۵۰۰ تخت در بیمارستان شهید بهشتی و ۲۳۰ تخت در بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم فعال است، اورژانس کنونی جوابگوی همه نیازهای درمانی این مجموعه بیمارستانی نیست.

وی اضافه کرد: تلاش کردیم اورژانسی کاملا استاندارد در ساختمان بیمارستان شهید بهشتی راه‌اندازی شود تا با افزایش تخت و تجهیزات پزشکی جوابگوی این حجم از مراجعات باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اورژانسی در قم نداریم که بتواند پاسخگوی نیازهای استان در بخش سوانح، حوادث، سوختگی، تروما، حوادث شیمیایی و غیرمترقبه باشد، اورژانس بیمارستان شهید بهشتی در قالب طراحی جدید می‌تواند پاسخگوی نیازها باشد.

مصری با اشاره به توسعه فضای فیزیکی و استاندارد اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، تصریح کرد: طراحی جامع مگااورژانس بیمارستان شهید بهشتی انجام شده است و به‌زودی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: خرید ۲ دستگاه سی‌تی‌اسکن، پرداخت بدهی‌های دارویی، بهبود قراردادها از لحاظ رفاهی و مطالبات کارکنان با کمک وزارتخانه و طراحی پروژه مخزن بتنی بیمارستان شهید بهشتی در دستور کار است.

وی همچنین بیان کرد: بخش اعصاب و روان بیمارستان فرقانی بهسازی شده و فضای آزاد ویژه خواهران و برادران برای استراحت مهیا شده است؛ فضای مناسب برای استراحت بیماران اعصاب و روان باعث می‌شود دچار تنگی خلق نشوند.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های قم در بخش اعصاب و روان و سوختگی مشکلات عدیده‌ای دارند که در این راستا انجام اقدامات ویژه برای ساماندهی این بخش‌ها در برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی برنامه ریزی شده است تا زیرساخت‌ها فراهم شود.

نوشته های مشابه
بررسی وضعیت ساختاری و بهداشتی باغ پرندگان قم
اجرای عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو قم
بررسی مشکلات مجتمع تجاری شمسه قم
برگزاری جشن بزرگ «در سایه کریمه» در بوستان‌های قم +تصاویر
شورا نباید به محل جنگ تبدیل شود
اختیارات مدیریت شهری با تشکیل سازمان شهرداری‌ها محدود می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.