در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه تصویرخانه بهفام از اعلام فراخوان نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم با موضوع «ایثار و شهادت» و «عفاف و حجاب» با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم برگزار می‌شود
شناسه : 57880 | انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵   پرینت

علی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» از برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم توسط مؤسسه تصویرخانه بهفام و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع «ایثار و شهادت» و «عفاف و حجاب» در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، نقاشی و رسانه‌های جدید (پرفورمنس و آرت و چیدمان) اعلام فراخوان شده است.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم افزود: محمد محسن مقدادی، سید حسن موسی‌زاده، حسین شجاعی، محمدمهدی نوری، حسن عزیزی، سعیدسروش و علی کاملی اعضای هیئت داوران را تشکیل می‌دهند و علیرضا عزیزی بهروز و اکبرمولایاری دبیران هنری این جشنواره هستند.

مدیر مؤسسه تصویرخانه بهفام تصریح کرد: شرکت در جشنواره برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف آزاد و به معنای پذیرش ضوابط و رأی هیئت داوران است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی نیز وجود ندارد.

سلطانی افزود: ثبت‌نام، تقاضای شرکت و ارسال تصویر آثار، فقط از طریق شماره تماس ۰۹۹۱۰۴۴۳۳۵۴ و ایمیل Behfamart@gmail.com امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان امکان شرکت در رشته‌های مختلف و ارسال هر تعداد اثر را دارند.

وی همچنین به گاه‌شمار برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه از طریق شماره تماس ۰۹۹۱۰۴۴۳۳۵۴ و ایمیل Behfamart@gmail.com ارسال کنند.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم افزود: نمایشگاه از آثار منتخب از ۷ تا ۱۹ آبان ماه دایر و مراسم اختتامیه جشنواره نیز ۱۹ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه تصویرخانه بهفام خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره از سه برگزیده هر رشته به‌ترتیب با اهدای «تندیس زرین، لوح افتخار و مبلغ ۴ میلیون تومان»، «تندیس سیمین، لوح افتخار و مبلغ ۳ میلیون تومان» و «تندیس برنز، لوح افتخار و مبلغ ۲ میلیون تومان» تجلیل می‌شود. 

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.