ضرورت تملک ۸۰ پلاک باقی‌مانده پروژه فاز ۵ عمار یاسر

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به لزوم تملک ۸۰ پلاک باقیمانده در اجرای پروژه فاز ۵ عمار یاسر گفت: در این راستا تاکنون حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بابت تملکات هزینه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت تملک ۸۰ پلاک باقی‌مانده پروژه فاز ۵ عمار یاسر
شناسه : 57033 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی در بازدید سرزده سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم از منطقه هفت شهرداری، با اشاره به تلاش این منطقه شهری در تسریع تملکات املاک در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر اظهار داشت: در کل مسیر پروژه ۳۰۰ پلاک ثبتی باید تملک شود که در طول سال‌های قبل در چندین فاز، بخش بزرگی از این املاک تملک شده است.

وی با بیان اینکه در شش سال گذشته بالغ‌بر ۱۰۰ پلاک این پروژه تملک شده است، ابراز کرد: در این راستا حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بابت تملکات هزینه شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم، تلاش مضاعف مدیری شهری برای تکمیل این پروژه در دو سال اخیر را موردتوجه قرار داد و افزود: در حال حاضر تا میدان سپاه، تعداد ۸۰ پلاک باقی‌مانده است که در حال رایزنی و مذاکرات با مالکین هستیم.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های توسعه‌ای شهر در راستای باز کردن گره مشکلات شهروندان است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در همکاری با شهرداری نقش مهمی در اجرای طرح‌های عمرانی شهر داشته باشند که در این زمینه از مالکان املاک فاز ۵ عمار یاسر درخواست همکاری بیشتر داریم.

رمضانی با اشاره به برخی پروژه‌های مهم منطقه در سال جاری عنوان کرد: تکمیل پیاده راه خیابان ۱۹ دی، تکمیل مباحث و تجهیزات ایمنی تونل غدیر، همکاری برای اجرایی شدن پروژه‌های اطراف حرم مطهر، رفع مشکلات میدان شهید مطهری و… در سال ۱۴۰۱ دنبال می‌شود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.