برگزاری اردوی جهادی مشترک درمانی در مناطق حاشیه‌نشین قم

مدیر دارالشفاء مسجد مقدس جمکران از برگزاری نخستین اردوی جهادی مشترک درمانی برای رسیدگی به بیماران بی‌بضاعت منطقه جمکران، شهرقائم و دیگر نقاط حاشیه‌ای شهر در ایام دهه اول محرم خبر داد و گفت: در این طرح ۳۹۵ نفر نیز از بیماران نیازمند مورد درمان قرار گرفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری اردوی جهادی مشترک درمانی در مناطق حاشیه‌نشین قم
شناسه : 56170 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مسجد مقدس جمکران، دکتر بیگدلی با اشاره به اینکه اولین اردوی جهادی مشترک درمانی برای رسیدگی به بیماران بی بضاعت منطقه جمکران، شهرقائم، امین آباد و دیگر نقاط حاشیه‌ای شهر در ایام دهه اول محرم برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با همکاری دارالشفاء حضرت مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران، گروه جهادی سفیران سلامت و خیرین سلامت در دو مرحله همزمان در دارالشفاء و منطقه امین آباد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مسجد مقدس جمکران دستگیری و حمایت از افراد نیازمند است، ابراز کرد: در این اردوی جهادی طرح «لبخندهای مهدوی» نیز به اجرا رسید که طی آن ۸۵ نفر از نیازمندان شناسایی شده با حضور در دندانپزشکی دارالشفاء مسجد مقدس جمکران توسط پزشکان گروه جهادی سفیران سلامت خدماتی همچون عکس‌برداری، معاینه، جراحی، ترمیم و جرم گیری به آنان ارائه شد.

مدیر دارالشفاء مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه مواد و ملزومات پزشکی مورد نیاز برای اجرای این طرح توسط خیرین سلامت تأمین شده است، گفت: در این طرح ۳۱۰ نفر نیز از بیماران داخلی، اطفال و زنان مورد درمان قرار گرفتند.

بیگدلی ضمن تقدیر از خیرین و اعضای گروه سفیران سلامت برای اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای ارائه مسمتر این خدمات به بیماران نیازمند در دارالشفاء مسجد مقدس جمکران با همکاری گروه های جهادی و خیرین سلامت هستیم.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.