آغاز دوره فیلمسازی بچه‌های مسجد در قم

دوره مقدماتی آموزش فیلمسازی ویژه بچه‌های مسجد استان قم در پنج حوزه فیلمنامه‌نویسی، صدابرداری،‌ کارگردانی، تصویربرداری و تدوین در حوزه هنری برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز دوره فیلمسازی بچه‌های مسجد در قم
شناسه : 55741 | انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،‌ دوره مقدماتی آموزش فیلم‌سازی ویژه بچه‌های مسجد استان قم در پنج تخصص فیلمنامه‌نویسی، صدابرداری،‌ کارگردانی، تصویربرداری و تدوین در حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.

در این دوره که با هدف استعدادیابی تدوین و اجرا می‌شود،‌ هنرجویان با مبانی پنج تخصص عمده‌ فیلم‌سازی آشنا می‌شوند تا در ادامه و در صورت علاقه‌مندی با پیوستن به باشگاه فیلم‌سازی حوزه هنری قم در دوره‌های آموزش تخصصی فیلم‌سازی شرکت و از امکانات و حمایت‌های این باشگاه بهره‌مند شوند.

دوره فیلمسازی بچه‌های مسجد طی ۱۰ جلسه و با حضور محمد رضا آزاد مدرس دوره فیلمنامه‌نویسی، مصطفی کوچکی مدرس دوره صدابرداری، مهدی میرغیاثی مدرس دوره کارگردانی، روح الله داوری مدرس دوره فیلم‌برداری و جواد مجیدلو مدرس دوره تدوین برگزار می‌شود.

حاضران در این دوره نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فیلمسازی و تولید محتوای دینی فعال مساجد سطح شهر قم هستند. دوره فیلمسازی بچه‌های مسجد، توسط واحد هنرهای تصویری حوزه هنری قم تدوین و در مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.