نشست صمیمی مدیران انجمن‌های ادبی قم با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران انجمن‌های ادبی استان قم در نشستی صمیمی با امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دغدغه‌های مختلف خود در حوزه‌های تخصصی خود را مطرح کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشست صمیمی مدیران انجمن‌های ادبی قم با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
شناسه : 55736 | انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیران انجمن‌های ادبی استان قم در نشستی صمیمی با امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دغدغه‌های مختلف خود در حوزه‌های تخصصی خود را مطرح کردند.

عموزاده در این نشست صمیمی با تأکید بر گذشته درخشان ادبیات فارسی در این سرزمین تصریح کرد: ما باید بدانیم که در حال حاضر و در حوزه ادبیات و شعر امروز چه گام‌هایی را برداشته‌ایم و اکنون در چه نقطه‌ای ایستاده‌ایم.

وی توجه به رشد و تقویت ادبیات و شعر امروز، به ویژه در حوزه ادبیات و شعر کودک و نوجوان را از ضروریات کار انجمن‌ها دانست و افزود: ما با آمارهای مناسبی در حوزه انتشارات آثار کودکان و نوجوانان روبه‌رو نیستیم و بخش عمده‌ای از این آثار ترجمه هستند، پس ما چگونه می‌خواهیم این کودک و نوجوان در فردای این جامعه به یک جوان تراز ایرانی اسلامی انقلابی و تمدنی تبدیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: تشکیل این جلسات ادامه‌دار خواهد بود وهمکاران ما با هدف شنیدن دغدغه‌های دوستان، پیدا کردن راه‌ حل‌های مؤثر و هم‌افزایی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه این نشست صمیمی را ترتیب داده‌اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در این جلسه افزود: با توجه به پیشنهاد خود دوستان در انجمن‌های ادبی برای استقرار دفاتر ایشان در کتابخانه‌های عمومی استان، حتماً جلسه‌ای را با مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ترتیب داده و تقاضای دوستان را مطرح و پیگیری می‌کنم.

در این جلسه علاوه بر مدیرکل، روح‌الله کریمی رئیس اداره فرهنگی و کتاب اداره کل، حسین نیازمند و سید مرتضی طباطبایی کارشناسان فرهنگی اداره کل نیز به شنیدن دغدغه‌های دوستان پرداختند.

در این نشست صمیمی مدیران و نمایندگان انجمن‌های شعر و قصه استان، داستان و شعر اقالیم احساس، ادبخانه مباهله، پیرنگ، رویش، قلم نو، داستان جمعه، داستان نویسان، صبح اشراق، مریم و کانون ادبی کلمه حضور داشته و به بیان نقطه‌نظرات خود در خصوص مسائل ادبی استان پرداختند.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در مدیریت شهری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.