به میزبانی قم؛

همایش بین‌المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود

شهر بیست/ دبیر اجرایی همایش بین‌المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی از برگزاری این همایش در روز دوشنبه 26 فروردین در مجتمع امین قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش بین‌المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود
شناسه : 5573 | انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام مصطفی نوبخت امروز در نشست خبری همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران که در مجتمع امین برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی در سیزده گروه علمی اقتصاد، علوم سیاسی، علوم تربیتی، حقوق، مدیریت، تاریخ، ارتباطات، جامعه شناسی، روان شناسی، اخلاق و ائمه جمعه فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: ۱۴۰۰ دانش پژوه از ۴۰ ملیت در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکتری در مجتمع آموزش عالی علوم انسانی در حال تحصیل هستند.

دبیر اجرایی همایش بین المللی بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه با نهادهای مختلف استانی هماهنگی های لازم صورت گرفته است، افزود: بسیاری از مدعوین و شرکت کنندگان این همایش را محققان و اندیشمندان غیر ایرانی تشکیل می دهند و مسئولان استانی و تمامی پژوهشگرانی که مقاله به دبیرخانه ارسال کرده اند، برای حضور در این همایش دعوت شده اند.

نوبخت از ارسال۲۳  هزار پیامک و ایمیل به محققان داخلی و خارجی برای مشارکت در این همایش خبر داد و افزود: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی سخنرانان این همایش هستند.

وی تصریح کرد: سی دی با محتوای کتاب چکیده مقالات، گزارش همایش، کلیپ های تولید شده از دستاوردهای انقلاب و ویژه نامه مؤسسه تقدیم حاضرین در همایش خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش بین المللی، خاطرنشان کرد: این همایش ازساعت  ۸ صبح روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه جاری در مجتمع امین قم واقع در بلوار امین، سه راه سالاریه، مجتمع امین، بلوک یک، طبقه چهارم سالن اجتماعات برگزار می شود و در ظهر همان روز نیز با برگزاری کمیسیون های تخصصی و ارائه مقاله ها و سخنرانی های مختلف پایان خواهد یافت.

نوشته های مشابه
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.